MaMaS skrev 2010-03-01 09:20:42 följande:
Jaha, så var det måndag igen, och till det säger jag bllläääääää..... Det betyder att ännu en vecka som arbetslös har gått. Men, men om vi nu ska tänka positivt istället (vilket ju är mycket bättre) så är det ju mars idag, och det tycker jag är helt underbart!!! Våren och solen är äntligen på väg!!!!! MissDrutten: Hur har det gått med sprayen? Har du känt av den på något sätt? Lycka till! Macpau: Å vilken underbar brunch det låter som. Blev det lyckat? Har du lite rester över får du gärna skicka hit dom Liffan: Usch, vilken helg Att spy är verkligen det värsta som finns. Hoppas ni båda mår bättre nu. Krya på dig!!!!! Mia SD: Åh, vad skönt att mensen äntligen har kommit, så du är igång. Det kommer gå hur bra som helst! Min helg har varit helt ok. I fre fick jag underhålla mig själv, lör hade vi gäster, sön tittade vi på ny soffa (så fin ) sen en lugn filmkväll. Mysig helg, men alldeles för kort. Idag började mån med ett "nej-tack mail", så härlig mån morgon..... Men jag ska försöka vara positiv
Brunchen var bra, tackar som frågar
![](https://www.familjeliv.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-smile.gif)
. Vi hade en liten flicka på besök också. Hon lyckades smälla i sog inte mindre än 5 plättar..inte illa!
Liffan skrev 2010-03-01 10:20:19 följande:
Godmorgon! Forsöker: Skitjobbmarknad! Men som sagt, mars är här och med det nästan våren. tycker nästan att det känns i luften att det är lite annorlunda. låter som en skön helg som du har haft!! sitter här och försöker ringa SU för att säga att jag har fått mens och boka tid för VUL under pergobehandlingen, de ska ha telefontid men en telefonsvarare säger att personen som jag söker inte är anträffbar.försöker äta en smörgås lite försiktigt, hoppas att jag ska få behålla den...ha en bra dag!
det är inte jättekul med spysjuka...urk. Hoppas ni snart blir bättre! Deras telefontider är lite sådär...jag ringde för ett par veckor sedan så sa telesvar rösten "perosnen kan inte svara då de har hand om telefontiderna"..??
Testade minus idag. Jag fattar ärligt talat inte varför man fortfarande blir så ledsen över det...man är ju så van. Och än mer-jag fattar inte varför man går & hoppas & tror att man är gravid. Jävla skitkropp.