Lycklig: Mens, yes!! Lycka till med sprutan!
Försöker: Förstår att du känner dig frustrerad! Ring och hör med dem vad det är som gäller! Vi var på vårt avslutande samtal idag och ska äta pergo i tre månader och sen sätter de oss i kön för IVF. De ville inte sätta oss där direkt och det kanske är det som har hänt med dig också? Vi har gjort hela utredningen på SU och tagit alla dessa prover men jag vet inte om vi får ta om när man flyttas över från reproduktionsmedicin till IVF...
Mia: Det finns ju lite olika behandligar inom IVF så det kan kanske bero på det? Jobbigt med vikten!!
Trevligt med nya ansikten! Välkomna allihopa!
Vi var som sagt på samtal idag. det var väl trevligt... men hon tyckte att vi skulle pröva pergo i tre månader och jag började nästan gråta men hon tyckte att det var värt ett försök, även om jag har regelbunden ägglossning. jag tänker på dig Macpau och hoppas att det ska funka för oss också.
egentligen är det kanske bra, våren är FULLBOKAD och hösten ska jag försöka planera redan nu så att det blir lite lugnare. om vi inte lyckas inom dessa tre försök skickar de remiss och då kommer vi igång i höst. det känns som evigheter tills dess. men jag kommer igång fort och börjar med pergon redan nästa vecka, ska få mens imorgon och ska börja på dag fem i cykeln. tydligen var det brist på pergo hos apoteken (och hos leverantören) så det kanske blir det det faller på... jag kanske återkommer med en efterlysning om det är någon som har några tabletter att dela med sig av...
KRAMAR TILL ER ALLA