• foodji

Okt. o Nov. Mammor 2005 i (o omkring) Gbg - försättning följer

Vi är ett gäng mammor som har hållit ihop sedan sommaren 05. Vissa barn har både ett och två syskon. Vi berättar om våra barns framsteg och förundrar oss över deras förmågor. Vi stöttar varandra när det känns jobbigt och ibland bara delat vi vardaliga upplevelser. När tillfälle ges försöker vi också träffas allihopa.

Gamla tråden: www.familjeliv.se/Forum-11-266/m44929243.html

• Svar på tråden Okt. o Nov. Mammor 2005 i (o omkring) Gbg - försättning följer
  • Fröken T

Såg ut som de flesta lämnar sina barn på förskolan. Både jag o E är lediga då så vore kul att träffa alla.

Kanske är min hjärna, tumlad och tömd
  • meesa

Hej hopp.
    Vi har också haft en hektisk helg, har varit och hälsat på släkt o vänner nere i Skåne nu igen. Det var skoj, men vår lillplutt är inte så förtjust i att vara på resande fot så nu sover vi hemma ett tag framöver igen..
    Jag kommer så fort jag kan på torsdag. Bianca ska till tandläkaren på morgonen, men jag ringer och kollar var ni är någonstans.. (För min del är inte några f.d halsflussbakterier någon fara Yoysen..)

• sarek
    Yoysen
    Det är helt ok för mig med att du kommer. Du känner bäst vad du orkar

Fröken T
    Klart att E också är välkommen på fika. Jätteskoj att träffa er båda...det var ju ett tag sedan
    (¯`°?.¸ Simon 051101 o Andreas 070218 och Jonathan 090415¸.?°´¯)
  • Yinsan

Då kommer jag gärna på torsdag runt 10! Mår mycket bättre redan idag men blev helt slut av att ta på båda barnen kläder sätta dem i bilen och köra Filip till bussen...
    Jo Filip är stor kille nu och åker bussen själv... eller kanske inte, farmor var snäll och tog med honom till Kungälv så jag fick lite mer vila!! Vad skulle jag göra utan farmor???

Syns på torsdag tjejer, har vi sagt nån plats? Fröken Ohlson för lite nostalgi kanske?

• sarek

ska verkligen bli skoj att träffa er alla ...Fröken Ohlsson är ju lite nostalgiskt med...får vi plats med alla våra vagnar?

(¯`°?.¸ Simon 051101 o Andreas 070218 och Jonathan 090415¸.?°´¯)
  • Yinsan

Sarek, fick vi det för 4 år sen så får vi väl det nu också får vi hoppas...

Ska hämta Filip på dagis nu, syns imorgon!

Svar på tråden Okt. o Nov. Mammor 2005 i (o omkring) Gbg - försättning följer