• foodji

Okt. o Nov. Mammor 2005 i (o omkring) Gbg - försättning följer

Vi är ett gäng mammor som har hållit ihop sedan sommaren 05. Vissa barn har både ett och två syskon. Vi berättar om våra barns framsteg och förundrar oss över deras förmågor. Vi stöttar varandra när det känns jobbigt och ibland bara delat vi vardaliga upplevelser. När tillfälle ges försöker vi också träffas allihopa.

Gamla tråden: www.familjeliv.se/Forum-11-266/m44929243.html

• Svar på tråden Okt. o Nov. Mammor 2005 i (o omkring) Gbg - försättning följer
  • foodji

Jag har inte kunnat bjuda in alla då jag blev späm-spärrad.

De jag bjudit in är:
    Heather
    Fröken T
    Amar
    Meesa
    Yoysen

Skulle någon några kunna bjuda in resen?

• foodji

Finns det något intresse av att träffas i helgen. Jag menar vi andra skulle ju kunna träffas utan att fika hos Fröken T.

• foodji

Fröken T- Saga har också en räddsla för hissar och automatiska dörrar efter att hon gått in i en hiss och dörraran stängdes innan jag han med och det blev sån att jag och Saga stod på var sin sida om dörren. Nu är hon väldigt noga med att jag håller henne i handen så att det inte ska hända igen.

Yoysen-det låter trevligt med en minisemester

Nu har jag ett problem som ni kanske kan hjälpa mig med. Stackar Saga har fått stora blåser på tungans sidor. Jag har fått sova hoss henne hela natten. Hela tungan ser hemsk ut. Är det någon som vet om det finns något att sätta på hennes tunga för att lindra lite. Det märks när hon pratar att det är obehagligt för hon slutrar. Vad göra?

• foodji

Meesa- jag ska åka in till apoteket och se vad de har. Jag tor det är höstblåser hon har, men jag har inte hittat några blåser på händer och fötter.

Meesa- stödföräldrar det låter ju jättebra. Ni är duktiga.

• foodji

Stackar Saga- hela munnen är svullen och jag får inte i henne något smärtstillande- hon klöks- det är knappt att hon kan få i sig glass.

• foodji

Ett stort Grattis Minttu

Saga känns lite piggare idag få se om det går att få i henne något att äta.

• foodji

Meesa- jag får knappt i henne glass. Välling dricker hon och den spetsade jag med alvedon i morse (fy, på mig men vad gör man när hon har ont, men inte tar smärtstillande).

Svar på tråden Okt. o Nov. Mammor 2005 i (o omkring) Gbg - försättning följer