• foodji

Okt. o Nov. Mammor 2005 i (o omkring) Gbg - försättning följer

Vi är ett gäng mammor som har hållit ihop sedan sommaren 05. Vissa barn har både ett och två syskon. Vi berättar om våra barns framsteg och förundrar oss över deras förmågor. Vi stöttar varandra när det känns jobbigt och ibland bara delat vi vardaliga upplevelser. När tillfälle ges försöker vi också träffas allihopa.

Gamla tråden: www.familjeliv.se/Forum-11-266/m44929243.html

• Svar på tråden Okt. o Nov. Mammor 2005 i (o omkring) Gbg - försättning följer
  • Yinsan

Vad sägs om torsdag, då kan även jag titta förbi på en fika!

• Yinsan

Jag lämnar F på dagis vid 9 så jag åker gärna direkt in till stan, men kan möta upp er andra när ni kommer om ni inte vill vara inne så tidigt!
    Är inne runt 9,45 isf!

• sarek

Godmorgon.

Min lille har vaknat o vägrar att sova nu...har iaf fått sova ifrån 22.30-05.00 så jag ska väl inte klaga.
    Ang torsdag så hänger jag gärna på. Är som Yoysen inne tidigt då jag lämnar barnen 09.00 på dagis.

(¯`°?.¸ Simon 051101 o Andreas 070218 och Jonathan 090415¸.?°´¯)
  • masken

Pontus tackar för gratulationerna! Han har haft fullt upp hela långa helgen... på födelsedagen, i torsdags, tog Mats ut en av de 12 dagarna vi har kvar med Fp på Pontus, så vi var ute på restaurang+ Godishavet i Partille och lekte dagen lång. I lördags hade han sitt barnkalas, och casper fick åka med i vår bil, sen stannade han kvar här och de lekte med Pontus presenter till kvällen + att Mats fick sitta och bygga ihop alla smålegokartonger, som han fick. i går, söndag hade vi släkten här, och då fick han bilbanan, FlexiTrex, som han önskat sig av mormor o morfar, då hade alla å göra sen:) Han vaknade även 2 timmar natten mellan lör-sön för att leka med smålego.

Jag hänger också gärna på på torsdag, kan vara inne i stan till 9.45 jag mé. Vart ska vi ses?

• foodji

Jag är också inne i stan vid 9;45- 10:00.

Någt förslag på var vi ska ses?

• Yinsan

Vi har fått halsfluss... Jag är helt deckad och Filip är inte helt sig själv men nu har vi båda fått medicin så vi ska bli bra, läkarn sa att vi är smittfria efter 48h efter intg av första tabellt så tycker ni att det är okej så kommer jag på torsdag ändå, bara orken infinner sig! Då har det gått tre dygn...

• Fröken T

Grattis i efterskott till Filip och Pontus!!

Yoysen låter inget vidare med halsfluss, Krya på er!!!

Jag har inte hunnit och skriva hur allt gick med kalaset.
    När vi kom till Förskolan samma dag som kalaset var så frågade vi hur många som skulle gå på kalaset. Det visade sig att det var alla utan E som skulle gå... Så jag och roger bestämde oss för att E skulle få gå om det gick att komma med en sådan sen anmälan, vilket visade sig inte vara några problem.  Tacksam för det! Kalaset gick jättebra, hon orkade efter att fått sova på förskolan. Så är glad att vi ändrade oss så hon inte blev helt utanför det roliga. Men jag hoppas att detta val inte kommer igen.

Jag har heller inte berättat att Es levervärden är helt återställda.

Gud så dålig jag varit på att skriva {#lang_emotions_embarassed}

Vi var på 4års kontroll förra veckan, gick fint. Men fick inga råd om Es hissrädsla eller hennes blyghet. Vi får försöka göra det bästa här hemma, vi är ju medvetna o hoppas det ska släppa.

Måste berätta lite smårolig sak. E har pratat mycket om kärlek senaste tiden. Vem som är kär i vem och liknande. Hon berättade generat att en pojke på avd är kär i henne.  Men vi får alltid samma svar från henne. Det är Natalie jag är kär i.

Minttu hur gick invigningen?

På torsdag, ska ni ha med era "stora" barn?

Kanske är min hjärna, tumlad och tömd
Svar på tråden Okt. o Nov. Mammor 2005 i (o omkring) Gbg - försättning följer