• foodji

Okt. o Nov. Mammor 2005 i (o omkring) Gbg - försättning följer

Vi är ett gäng mammor som har hållit ihop sedan sommaren 05. Vissa barn har både ett och två syskon. Vi berättar om våra barns framsteg och förundrar oss över deras förmågor. Vi stöttar varandra när det känns jobbigt och ibland bara delat vi vardaliga upplevelser. När tillfälle ges försöker vi också träffas allihopa.

Gamla tråden: www.familjeliv.se/Forum-11-266/m44929243.html

• Svar på tråden Okt. o Nov. Mammor 2005 i (o omkring) Gbg - försättning följer
  • Yinsan

Masken, vill bara klargöra att vi inte heller får hänga/lämna inbjudningar på dagis utan skickar med posten eller kör ut! Men eftersom även vi föräldrar är ganska tajta och pratar så kommer det ju fram! Som sagt, Filip har inte ens kommenterat att han inte var hos killen så det är nog mer i mammahjärtat det sitter!

Fröken T, hoppas ni haft en trevlig kväll med familjen!

• sarek

{#lang_emotions_flower} Grattis på 4-årsdagen Pontus {#lang_emotions_flower}

(¯`°?.¸ Simon 051101 o Andreas 070218 och Jonathan 090415¸.?°´¯)
  • Heather

Att ni kommer ihåg när alla fyller år!
    Den enda jag -vet- är Simon, då det är samma dag som Anton!

Grattis till alla i efterskott och i förskott!

• amar

Grattis alla som fyllt år...
    gud har haft så mkt med skolan hinner inte ens sitta vid datorn. hela tiden något...

kikaer in snabb emellanåt....

hoppas ni alla har det bra

ingen som vill ses å fika nästa vecka? då har jag lov

• foodji

Amar- jag skulle kunna tänka mig en fika i Gbg nästa vecka ända dagen jag har uppbokad är onsdag.

• meesa

Amar: jag kan nog också tänka mig att hänga på, men inte tis-ons isf. Det hade varit mysigt att träffas.

Svar på tråden Okt. o Nov. Mammor 2005 i (o omkring) Gbg - försättning följer