Vi som gör äggdonation ute i Europa
Gör en ny tråd då vår gamla stängdes igår...
Gör en ny tråd då vår gamla stängdes igår...
Nej Vallmo vad ledsen jag blir för Er skull det finns ju inga ord som tröstar när sånt här händer.... bamse bamse kram
Sen blir jag extra ledsen för att man skall behöva brottas med att ingen gyn vill hjälpa en för att man gör ÄD utomlands... när skall de sluta sparka på dom som ligger undrar man? Tror dom att vi vaknade en morgon och bestämde oss för att göra ÄD utomlands för att krångla till det... inser dom inte att om man gör ÄD utomlands så är det pga att man uttömt alla andra möjligheter redan och man betalar dyrt för det.... blir så trött!
Beklagar Vallmo Jobbigt!
Tack alla för era pepp och kramar, det värmer verkligen!
Håller med Caribe, det är ju inte så att vi skrapade ihop 100 loppor och åkte fram och tillbaka till Riga 2 ggr bara för att vi inte hade något bättre för oss. Räknade igår ut att vi haft 9 olika gynekologer under våra försök. Önskar att jag haft en "hemmagyn" någonstans att ringa.
Hur är det annars Caribe? Har infektionen börjat ge med sig?
Vallmo ja jag börjar äntligen bli återställd, men det har tagit 1 månad.... hur blir det för dig, behöver du få ngn hjälp m skrapning, tabletter eller liknande eller har det blödit ut av sig själv?
Du har inte tänkt på att börja m akupunktur/örter för att stärka upp kroppen, hon jag går hos är expert just för att hjälpa kroppen motverka missfall!
Önskar jag kunde hjälpa dig med hemmagyn men jag har med nöd och näppe fått löfte om att gå hos Ultragyn (odenplan) pga att jag gick där innan fertilitetssvängen och för att jag gick där när jag var gravid.... förstår inte hur man kan vara gynekolog och känna ovilja för att hjälpa folk bli gravida oavsett metod....
Kram vännen
Caribe: jag har tidigare gått på akupunktur hos Dr Nie men just nu bor jag i Belgien så jag kan inte gå regelbundet. Funderar dock på att söka upp en akupunktör, det är nämligen en subventionerad behandling här! Går du hos Lagercrantz eller hos Marietta?
Jag har blött en del men inte så mycket. På akuten sa de att det borde komma igång efter att jag slutat med tabletterna men ännu är det inga mängder som kommit och jag har fortfarande kvar pyttelilla magen... Hade ett HCG på 800 igår. Hoppas det kommer igång snart.
Vallmo, jag beklagar så mycket. Jag önskar att jag kunde ge dig en jättekram.
Jag blir så förbannad att höra att du har varit hos så många gynekologer. Det är helt sjukt att vi behandlas som om vi är kriminella.
Caribe, skönt att höra att du mår bättre.
Vallmo jag går hos Lagercrantz! Hoppas det kommer igång snart så att det snabbare är över. Det var det enda jag ville att det hela skulle vara över så att man kan bygga upp styrka igen och blicka framåt! Skickar en stöttande kram till!
Vallmo: Nej va tråkigt Vilken vecka var du i? Om MF alltid kommer ungefär samma tid (tror det är runt v 8) KAN det bero på immunologiska faktorer...