Vi som gör äggdonation ute i Europa
Gör en ny tråd då vår gamla stängdes igår...
Gör en ny tråd då vår gamla stängdes igår...
Merlot: Efter att ha funderat har jag kommit fram till att jag kommer sätta in två embryon om jag får chansen (dvs om ÄD resulterar i att det finns två att sätta tillbaka) - villket jag hoppas att det gör. Detta för att 2 embryon ökar sannolikheten att det blir barn. Jag kan tänka mig att få tvillingar. Hellre 2 än 0 barn.
Men det är min åsikt. Du får fundera på vad som funkar för dig. Lycka till!
Imorgon skall jag på UL för att se om jag kan starta med Progynon på onsdag.
Annars mår jag bra. Känner endast av lite värmevallningar efter Zoladexen. Har ännu inte blivit någon klimakteriehäxa.
Nioli: Lycka till! Å, vad spännande!
Lycka till Rödluvan och Nioli
Merlot: Håller med Rödluvan. Jag satte in två embryon vid två av mina ivf.er, resonerar på samma sätt. Hellre två än noll. Kommer att göra likadant vid äggdonation när det är dags för oss. Kram
Om någon har tid - vilka mediciner tar man inför ET vid donation? Nedregleras man på samma sätt som vid ivf och vad tar man sedan för att bygga upp slemhinnan? Hur mår ni som gör detta? Biverkningar? Lite kul att veta bara.
Rödluvan:
Skönt att du slipper ha besvär av nedregleringen. Själv blir jag ju alltid så deppig när jag är nedreglerad. Hoppas att allt ser bra ut så att du får börja med progynonet nu.
Nioli lycka till nu, hoppas mannen får till en kanon batch
Ja Rödluvan hoppas du får börja med progynon nu, jag mådde super bra när jag åt dom dom kändes som rena skönhetskuren
Merlot vilken tjock fin slemhinna du verkar ha, spännande att det snart är dags för dig!
Annikamarie HÅRDA TUMMAR inför ditt FET!!!!
Solis hoppas du hittar ngn som hjälper dig med immunologiska tester
Isisisis så glad att höra att tvillingarna mår bra, hoppas kunna följa i dina och mytroubles fotspår "snart"
Tack Kikki70 för att du delar med dig och sprider hopp!
Hejja Hejja Sodkt
Villsågärna - jag tog en nedregleringsspruta på cykeldag 21, väntade in blödning som kom efter en dryg vecka, var några dgr efter det på kontroll för att se att slemhinnan var under 4 mm, det var den så då fick jag börja äta östrogen dvs progynon tabletter, 3 x dagen, gjorde det i ca 2 veckor, sen koll av slemhinna för att se att den var tillräckligt tjock, några dagar innan ET fick jag sen även börja med progesteron vagitorier för att slemhinnan skulle bli redo för embryot/na
Isisisis: Förslag mottas tacksamt. Så skönt att höra att twinsen mår bra.
Tack Caribe också,jag hoppas verkligen du också följer efter snart