• Caribe

Vi som gör äggdonation ute i Europa

Gör en ny tråd då vår gamla stängdes igår...

Detta är en tråd för oss som gör/gjort äggdonation ute i Europa. Vi som kämpat och vi som kämpar, här kan vi diskutera och gratta och trösta varandra på denna jobbiga vandring {#lang_emotions_sunny}
  • Svar på tråden Vi som gör äggdonation ute i Europa
  • Annikamarie

På tisdag blir det av med FET för min del.Min slemhinnan har vuxit till 10,2mm.
    Nu återstår det med embryon ska klara sig på tisdag.

Sodkt,det låter ju jättebra med dina toppembryon.Hoppas bli postivt.
    Från min läkare sas det om FET ger 29 procent chans, det är ju inte så mycket .
    På din klinik var det ju intresserand att det ger mer chanser med FET.
    Ja, man får bara hoppas på det bästa!

Trevlig söndag!

• Kikki70

Hejsan tjejer!

Har skrivit här någon gång innan, men läser mest och följer med i det som händer er andra. Jag har varit igenom ÄD nu ett antal gånger och går nu i väntans tider, med BF i början på december. Detta blir mitt 4:e levande barn, har även en son som dog i magen 2 v innan förlossning och också en MA bakom mig.

Så till alla er därute - det finns hopp, fast jag vet att ibland är det förbenat svårt att hålla hoppet uppe och gnistan vid liv.

Grattis alla (ny)gravida
    Lycka till alla ruvare
    Kramar till alla som genomgått tråkigheter - hoppas att det vänder snart!

• sodkt

Annikamarie, Lycka till nu med FET¨på tisdag. Jag tror också att rent generellt så har FET lägre antal graviditeter än vid ett ET. Det är så många faktorer som ska stämma och jag hoppas vi har dem på vår sida nu, för ett plus.

Solis, tack! Hur går det för dig?

Jag själv är på ruvardag 4 och har inga känningar av det.

• Solis65

sodkt: Jag bidar mest min tid. Skall försöka ta lite imunologiska prover. Sen blir det dags igen.

• isisisis

Hej.Tack för tråden Caribe.
    Här är lugnt.
    Jag är sjukskriven och tvillingarna mår bra.
    Är så glad att det äntligen gått bra så här långt.

Håller tummarna för Sodkt,Amn och Annikamarie som ska iväg

Solis har du hittat en immunolog/gyn?
    Annars kan jag tipsa

• merlot

Skönt - slemhinnan är på 12mm efter 1 veckas progynon. Nu är datumet spikat - på måndag nästa vecka åker min man för att lämna sina simmare och på onsdag eller torsdag blir det ET! Hoppas, hoppas på många fina ägg!

Har ni tjejer några synpunkter om att sätta in ett eller två/fler embryon?

• isisisis
    merlot skrev 2009-09-14 09:28:26 följande:
    Skönt - slemhinnan är på 12mm efter 1 veckas progynon. Nu är datumet spikat - på måndag nästa vecka åker min man för att lämna sina simmare och på onsdag eller torsdag blir det ET! Hoppas, hoppas på många fina ägg! Har ni tjejer några synpunkter om att sätta in ett eller två/fler embryon?
    Merlot.
    De flesta kliniker går efter ålder,samt att man har en dialog med sin läkare.
    Ju äldre och desto fler och ju fler behandlingar du gjort likaså.
    Sedan får man också ta ställning till ifall man kan tänka sig en tvillinggraviditet.
    Det brukar man också ta med läkaren
  • villsågärna38
    isisisis skrev 2009-09-14 09:23:53 följande:
    Hej.Tack för tråden Caribe. Här är lugnt.Jag är sjukskriven och tvillingarna mår bra.Är så glad att det äntligen gått bra så här långt.Håller tummarna för Sodkt,Amn och Annikamarie som ska iväg Solis har du hittat en immunolog/gyn?Annars kan jag tipsa
    Fantastiskt - ska du ha tvillingar via äggdonation? Det ger mig verkligen hoppet tillbaka. Kram och lycka till!

merlot - lycka till! Kram
  • Nioli

Nu är det klart här också. Mannen åker iväg ikväll och så blir det insättning på torsdag om det blir några befruktade.

Svar på tråden Vi som gör äggdonation ute i Europa