Vi som gör äggdonation ute i Europa
Gör en ny tråd då vår gamla stängdes igår...
Gör en ny tråd då vår gamla stängdes igår...
Har inte vågat skriva ner orden att jag plussade efter FET 27/8. Man är ju så rädd att det skall gå fel. Nu sitter jag här ledsen med mensvärk, fick blödning i morse.
Vet att man kan blöda och ändå vara gravid, har själv gått igenom det en gång. Men är ändå ledsen : (
Nu vill jag bara att veckorna skall flyga fram så att jag kan göra ul och få se ett tickande hjärta. Få upp hoppet igen.
Vallmo75 , Näää! Så tråkigt och framförallt är det jobbigt, med hela processen! Hoppas du kommer igen snart!
Visst är det jobbigt att ha en ny gyn kontakt vid varenda besök man gör. Däremot har jag mestadels haft samma OB-läkare i utlandet, det är här hemma i Sverige som jag fått träffa alla stafettare.
Skickar en varm kram och lycka till.
Gottisen, Grattis till plusset, men jag förstår din oro. Jag hoppas att den blödning du fått inte behöver betyda något negativt. Jag ska hålla tummar och tår för dig.
Gottisen grattis till att ha plussat, jag håller hårda tummar att allt skall gå bra trots blödningar!
Skickar varma kramar till Vallmo idag oxå, tänker på dig!
Rödluvan vad härligt att du är igång med progynon nu nu går det undan och snart är det dags!!!
Isisisis - jag har ju använt trombyl men även jag funderar på Fragmin? Jag har ju vitiligo samt har opererat mig för giftstruma så det är ju 2 autoimmuna sjukdomar, min endokrinläkare sköter bara mina TSH, T4 värden och är inte intresserad av att hjälpa mig med ngt annat som det verkar, är det honom jag skall pressa på test eller finns det speciella immunologer? och isåfall vad heter just sådant test som Fragmin hjälper mot?
Skönt att höra att du mår bättre Hinos, nu går det åt rätt håll!
Sodkt hur går det för dig?
Kram Kram
Jag inboxar dig caribe.
isisisis - tack tack!!!
Gottisen.Grattis
Jag blödde också i början.
Bara lite på papperet,och sedan lite spotting typ nån gång i veckan i flera veckor.
Var inne och kollade flera gånger med VUL,men det var ok hela tiden.
Det ska nog gå bra ska du se