Vi som gör äggdonation ute i Europa
Gör en ny tråd då vår gamla stängdes igår...
Gör en ny tråd då vår gamla stängdes igår...
Gottisen: Hoppas att det löser sig!!
Kramiis: Lycka til!!!l
Merlot: Det kommer att bli jättebra - och barn som föds med äggdonation blir ju också mer lika den biologiska mamman, fastän man genetiskt inte är samma. Har jag lärt mig här på FL Lycka till!
AnnikaMarie: Håller tummarna!
Rödluvan71: Stor kram och lycka till från en annan rödluva född 71
Stora kramar till er alla andra också!! Själv så har jag haft kontakt med Riga i veckan, vi har det som back-up till vår donator på Huddinge som vi hittat här på FL. Hoppas att ni alla får en skön kväll - nu ska jag ha champagneprovning med min blivande make inför bröllopet i oktober
Håller med Makima, man kunde gott ha börjat med det här för flera år sedan. Men det är lätt att säga nu
Annikamarie: Ruva lugnt nu!
Lycka till nu Annikamarie
Ingen blödning inatt : )
Puh... vad skönt. Hoppas det inte kommer fler skrämselskott. Dom tär på nerverna.
Happies: Vilken intressant läsning!
Grattis Annikamarie - nu hoppas jag jättemycket att det skall fungera den här gången!
Happies instämmer det var mkt intressant läsning och det gör mig glad att tänka att det är så!
Gottisen hoppas skrämselskotten håller sig borta nu!
Jag har en fråga till Er: Mitt företag erbjuder oss att få influensa vaccination i slutet av oktober, men man måste säga ja eller nej redan nu! Jag vet ju inte när det blir dags för FET men det blir väl därefter ngn gång, har hört att vaccinet skulle kunna påverka infästningen av embryo och alla möjliga olika spekulationer, hur skulle ni gjort? Tänker ni vaccinera er?