Vi som gör äggdonation ute i Europa
Tack för inbjudan till ny tråd Lycka till alla som är mitt uppe i behandlingar, håller tummarna för er!!!
Tack för inbjudan till ny tråd Lycka till alla som är mitt uppe i behandlingar, håller tummarna för er!!!
Lycka till Rödluvan och Nioli
Merlot: Håller med Rödluvan. Jag satte in två embryon vid två av mina ivf.er, resonerar på samma sätt. Hellre två än noll. Kommer att göra likadant vid äggdonation när det är dags för oss. Kram
Om någon har tid - vilka mediciner tar man inför ET vid donation? Nedregleras man på samma sätt som vid ivf och vad tar man sedan för att bygga upp slemhinnan? Hur mår ni som gör detta? Biverkningar? Lite kul att veta bara.
vallmo - så ledsen för din skull. Stor tröstkram
caribe - tack för infon om hormonerna. Det låter lovande
Kramar på er alla andra också
Gottisen: Hoppas att det löser sig!!
Kramiis: Lycka til!!!l
Merlot: Det kommer att bli jättebra - och barn som föds med äggdonation blir ju också mer lika den biologiska mamman, fastän man genetiskt inte är samma. Har jag lärt mig här på FL Lycka till!
AnnikaMarie: Håller tummarna!
Rödluvan71: Stor kram och lycka till från en annan rödluva född 71
Stora kramar till er alla andra också!! Själv så har jag haft kontakt med Riga i veckan, vi har det som back-up till vår donator på Huddinge som vi hittat här på FL. Hoppas att ni alla får en skön kväll - nu ska jag ha champagneprovning med min blivande make inför bröllopet i oktober