• Caribe

Vi som gör äggdonation ute i Europa

Gör en ny tråd då vår gamla stängdes igår...

Detta är en tråd för oss som gör/gjort äggdonation ute i Europa. Vi som kämpat och vi som kämpar, här kan vi diskutera och gratta och trösta varandra på denna jobbiga vandring {#lang_emotions_sunny}
  • Svar på tråden Vi som gör äggdonation ute i Europa
  • Caribe

Phu nu har jag snott runt i massor med gästböcker och lämnat nya tråd adressen så jag hoppas ni hittar hit

• actionvera

Vad bra att du gjort en ny tråd!

Hoppas du mår bättre nu och att du snart är på gång igen!

Själv kämpar jag med att tro på att min graviditet ska sluta med en bebis i famnen. Jag försöker glädja mig men det enda jag har är tankar på om bebisen fortfarande lever eller inte. Jag går mest omkring och känner mig ledsen fast jag borde vara världens lyckligaste.

Jag fattar att allt det är handlar om försvarsmekanismer för att smärtan inte skall bli så stor om allt skiter sig men aldrig hade jag kunnat tro att mina försvarsmekanismer skulle vara så här starka. Jag känner inte igen migsjälv. Vart har glada, spralliga och knasiga Actionvera tagit vägen?

• Caribe

Actionvera - alla försvarmekanismer i världen kan inte skydda en "om" det hemska verkligen händer, det blir ofattbart ändå! Så du borde släppa dom tankarna och koncentrera dig på att njuta - men med det sagt så är jag ju precis som du och det lär ju inte bli lättare att slappna av efter vad som hänt mig! Men nu har du ju kommit så pass långt på väg att jag tycker att du borde släppa fram spralliga, knasiga actionvera som dessutom skall bli mamma

• Nioli

Nu har jag också hittat hit.

Kanon att du tog tag i en ny tråd Caribe.

• mytrouble

Caribe: Tack för inbjudan och för att du fixade en ny tråd! {#lang_emotions_kiss}

Actionvera: Jag känner igen det där. Oron gör att man inte kan glädja sig - som man 'borde'! Det var samma sak för mig. Men allteftersom tiden går och den lill* håller sig kvar där inne så kommer det då och då ändå att ploppa upp små hoppfulla och glädjande tankar. Det kommer! {#lang_emotions_sunny}

• amn

Hej Actionvera,

till och med ditt "nickname" talar ju för sig själv - att du annars är just sprallig och full av"Action".
    Kommer inte ihåg hur långt du är gången och om du är inskriven på MVC än - för om du har en bra BM som du känner förtroende så kan du ju prata med henne om dina känslor och farhågor för det är nog bra att ventilera ur sig sånt där som annars ligger och "pyr".
    Det är bra att du är observant angående dig själv - inte ska du gå och må dåligt!
    Skaffa samtalshjälp ifall deppigheten inte går över.

Lycka Till nu med precis allt!

amn

• villsågärna38

Tack för inbjudan till ny tråd Lycka till alla som är mitt uppe i behandlingar, håller tummarna för er!!!

• Solis65

Bra fixat Caribe. Hemma med rejäl förkylning idag. Så tråkigt. Meningen är att vi skall åka och hälsa på min pappa i helgen, men det är nog bara att glömma.

• Hinos

Actionvera: Vår pojke dog i vecka 36 och då hade jag hela tiden haft känslan av han inte levde men ändå var det som om jag aldrig hade tänkt den tanken innan. Så denna gången tänker jag mest goda tankar, pratar mycket med Knoll och Totta och lever verkligen i graviditeten vilket jag inte gjorde förra gången.
    Jag har blivit helt sjukskriven tills 9 okt men hoppas på att komma tillbaka på halvtid innan. Men mår inte så mycket bättre iaf inte på förmiddagarn.

Tack för inbjudan Caribe!!

Svar på tråden Vi som gör äggdonation ute i Europa