• kramiiis

Vi som gör äggdonation ute i Europa

caribe tack för ny tråd

kram

• kramiiis

saknarknytte: vad arg och irriterad jag blir, vilken gynekolog! shit trodde knappt det var sant när jag läste
    KRAMAR OM!
    Hoppas verkligen det ordnar till sig. Jag går till en gyn i täby på Aleris (täby närsjukhus) har är superbra! kanske inte kan ha tid såhär idag, men jag tycker har är toppen så kanske värt ett försök.

nioli: bra att den växer!

kram på er alla

• kramiiis

saknarknytte: åhh skönt att det ordnade sig ävenom det kanske inte är så kul att veta att man redan är nedreglerad utan nedreglering... (öhh flummigt det blev nu, men du förstår nog).
    då är vi några pågång nu härligt!

hinos: skönt att du mått lite bättre kram!

rödluvan: hoppas din slemhinna får godkänt så du oxå får gå till nästa steg

sodkt: hoppas så för dig

kram på alla

• kramiiis
    Makima46 skrev 2009-09-18 10:27:38 följande:
    Har nu anmält detta inlägg! Hoppas vi slipper se sådant här mer. Makima
    bra! behövs ju inte såna inlägg.

kram på er alla!

hinner inte läsa just nu, får återkomma senare.

tänker på er!
    ÄD v40 - tänk om jag får ett mumintroll till sommaren!
  • kramiiis

kikar förbi och kramar om er!

har inte varit inne och läst under helgen och jag får nog ta igen det lite senare för jag är överöst med jobb.

men jag tänker på er alla!

själv ska jag på vul imorrn och kolla slemhinnan och sen får jag förhoppnigsvis reda på när i nästa vecka det blir en tur till åbo!

• kramiiis

caribe: tack det gick bra, slemhinnan var 10mm och inga cystor. Däremot så hade de inge mer info från åbo hon skulle på kontroll på fredag. Suck mer väntan med ångest. gaaaaah.
    Men ET är planerat till nästa vecka.

Men börjar bli orolig för flyg/båt om det går att få tag på biljetter på så kort tid? Hur har ni andra gjort? Jag frågade om hon kunde säga början eller slutet av veckan, men inte.

gottisen: kramar om!

• kramiiis

caribe: ahh ok, då kommer man dit iaf. Har inga problem att sova på en stol. Kanske är lite trött när man kommer fram bara  Men har kollat runt på både flyg med sas/finnair och båt med viking/silja och det verkar finnas kvar biljetter. I värsta fall får man väl pröjsa lite extra... kan ju åka via helsingfors oxå i värsta fall, gjorde vi i somras och tog tåget till åbo funkade bra.
    äsch nu bara svamlar jag

tack! slemhinnan verkar vara det ända jag kan lita på när det gäller min kropp!

gumman, förstår verkligen att var tungt att läsa så hemskt att det inte gick vägen är så ledsen fortfarande för din skull. men väldigt glad att du är en sån kämpare! du får mig att orka!!
    KRAMAR OM DIG! snart är det dags för fet! och då banne mig ska det vara din tur!

saknarknytte: tack! åhh vad jag håller tummarna för dig imorgon! det kommer gå toppen
    slemhinnan bör väl vara minst 7 mm och treskiktad vid ET har jag för mig mina svenska läkare sagt.

har lagt till dig i min adressbok så du kan läsa bloggen: http://www.familjeliv.se/Bloggar-3-54/b108585.html

kramar söta tjejer!

• kramiiis

niolo: grattis till ruvning!

sanndy: kramar om!

• kramiiis

niloi: ahh tack för tipset angående kryssningsbiljetter! ska kolla på det oxå

jo det blir ju meckigt för oss alla när det är utomlands man ska och jag vet ju från mina egna ivf:er att det inte går att bestämma ÄP datum förrän ganska sent. Var lite lättare att planera in uppsala resa än åbo resa

men det kommer väl säkert ordna sig det oxå på ngt vänster

Svar på tråden Vi som gör äggdonation ute i Europa