• kramiiis

Vi som gör äggdonation ute i Europa

Makima46 skrev 2009-10-09 15:51:41 följande:
    Småblödningarbehöver inte betyda nåt negativt har jag förstått efter att ha läst många inlägg på FL.Vi får försöka hålla oss och ta en dag i taget och se det positiva i att vi kan inte komma närmare en graviditet än nu, när vi har befruktade ägg att bära på. Även om det är otroligt påfrestande med ruvning.Men visst letar man efter saker som är annorlunda. Nu när jag öppnade en burk hundmat, så höll jag på att spy så illa det luktade. Min man reagerade direkt när jag sa det luktade pyton. Han bara log .Brukar annars ge henne resterna av vår mat men ibland kan hon inte äta det vi äter. 
    jo har oxå läst det angående blödningar, men sen när det är en själv som har det blir man ju nojjig som tusan. Försöker ignorera dem och försöker att inte kolla pappret så noggrant, jag menar gjorde man nånsin det innan denna karusell?? men gud så svårt det är att låta bli.

Hihi ja min sambo har reagerat nu 3 nätter när jag gått upp och ätit (har aldrig hänt förut) så han hoppas som tusan och är hur positiv som helst önskar jag oxå kunde vara det...
    ÄD v40 - tänk om jag får ett mumintroll till sommaren!
  • kramiiis

oj vad ni skriver

instämmer i caribes och isisisis inlägg.
    så jag lägger mig inte i...

mytrouble: tror jag passerat nervvrak och blivit galen nästan iaf hehe.

esther: vad tufft du har haft det stort lycka till i riga nu! KRAM

tjorvar: åhhh stort grattis! så härligt!!

hinos: så härligt!

sodkt: hoppas du kan få myomet fixat

rödluvan: hihi!

jag är fortfarnade hungrig typ kosntant och blandat med illamående om jag blir för hungrig. Fortfarande uppe på natten och äter
    RD 11 och jag är mer än tookig

Hur går det för er andra ruvare??

kram på er alla

• kramiiis

sodkt: tack

caribe: jag får hoppas du hade rätt redan då

makima: KRAM! åhhh vad spänannde det är!
    vi får hoppas våran hunger är ett gott tecken
    har TD på torsdag, så blir väl då senast shiiit snart ju!

saknarknytte: kramar om hormonerna gör en känslig. vi småbråkade i lördags kväll för att jag inte ville se samma sak på tv och då höll jag på att bli en bitch men lugnde mig i tid...
    ruvandet är tufft.

• kramiiis

caribe: hehe, näe det var efter fotbollen (för den vill jag oxå titta på) och då var det någon konstig läskig film och sånt tycker inte jag om.

• kramiiis

rödluvan: spännande!

urinprov och jag som har så svårt att hålla mig från att gå på toa stup i kvarten (har alltid det, så inget symtom). Funderar nästan på att gå till vårdcentralen och be dem ta ett HCG blodprov, undrar om det gör det utan remiss

• kramiiis

rödluvan: ja jag får kanske ta och kolla upp det. Men får väl ta och testa att hålla mig så jag kan göra urinprov oxå hehe.

isisisis

• kramiiis
    Makima46 skrev 2009-10-12 15:10:42 följande:
    kramiis: Blodprov kan man ta redan RD 12 eftersom HCG visar sig i blodet före urinen.
    hmmmm kanske ska ta en tur förbi VC imorrn och kolla om de kan tänka sig ställa upp...

rödluvan:

estra: brunt är aldrig roligt, men håll ut! jag hoppas!

själv är jag i valet och kvalet om jag ska äta eller kräkas typ. (Ursäkta!) blääää
  • kramiiis

saknarknytte: vad gulligt av honom
    oj tuff branch, hoppas det går bra med projektet

• kramiiis
    saknarknytte skrev 2009-10-12 16:38:36 följande:
    Tack snälla! Hoppas allt är bra med dig och att urinprovet visar ett stort fet +Kram
    jodå det är bra här
    tack
Svar på tråden Vi som gör äggdonation ute i Europa