• kramiiis

Vi som gör äggdonation ute i Europa

caribe: äntligen!!! grattis så glad att den kommit igång.

Väntar ju nu oxå på mens, men brukar ju få det 1-2 efter jag slutat med medicinerna vid ivf så hoppas på lika nu. Blev ju minus idag oxå såklart, så ska ringa AVA sen. Men jag är inte ledsen, jag förväntade mig inget annat och har redan lagt det bakom mig (tror jag, just nu iaf).

Vi har haft en bra helg inge bråk alls, renoverat i hallen. Han är som en helt ny människa, känner inte ritkigt igen honom. Brukar vara omöjligt att prata med honom en vecka efter misslyckat försök.

Och så ska han bjuda mig på en långhelg nånstans för att han jobbat så mycke helger och för att jag okrar kämpa så{#lang_emotions_sunny}

kramar!

♥Through the clouds I see love shine it keeps me warm as life goes colder♥
  • kramiiis

caribe: jo jag tror det kan vara så det borde ju gå vägen med alla våra frysisar annars är det ngt allvarligt annat fel ...

• kramiiis

så nu är man på banan igen snart
    pratade med AVA och vi kör igång direkt när mensen kommer! så blir väl FET om några veckor.
    Frågade även om prednisolon och läkarn skulle ringa mig imorgon angående det.
    Det enda krångliga är att både han och min svenska läkare ska ringa mellan 16 och 17. Hmm. Jaja, jag får hoppas de återkommer om det är upptaget och får väl försöka hålla mig kort alt. ändra tiden med min svenska läkare.

Jippi! här ska det ruvas

• kramiiis

sodkt:
    En annan tjej som gör ÄD kommer inte ihåg om det var åbo eller tammerfors fick prednisolon utskrivet utan problem
    så hoppas vi båda får det!

kram!

• kramiiis

Hmmm fick svar från AVA åbo angående prednisolon han verkade inte vilja sätta in det. Han sa att han skulle kolla lite rapporter men om han inte hör av sig igen så blir det vanliga medicinerna...

så imorgon ska jag bearbeta min svenska läkare istället. Eller iaf fråga ut. Jag kanske inte behöver kortison, men jag vill ändå diskutera saken med olika läkare pga sjukdomar i släkten.

merlot: skönt att ni snart är igång igen!

• kramiiis

har för mig frågan kom upp för ett tag sen oxå. Men jag undrar ändå, för jag är glömsk{#lang_emotions_dreamer}
    Hur många dagar tog det för er från medicinstopp tills mensen kom?

• kramiiis
    geten skrev 2009-10-21 10:03:48 följande:
    Min sköterska sa när jag pratade med henne igår att det kunde ta från några dagar upp till 2 veckor innan den kommer.
    ahh, blä 2 veckor känner jag inte för att vänta...
  • kramiiis

sodkt: japp börjar knapra progynon så fort mensen kommer pratade med läkarn igår som försökte uppmuntra mig och säga att de vi har i frysen oxå såg väldigt fina ut. Får hoppas på det Fick ingen prednisolon dock. Ska bearbeta min svenska läkare i eftermiddag istället...

5 dagar var iaf rimlig tid

• kramiiis

geten: jupps direkt, det var inge snack om det. Eller nja de undrade väl mest om jag orkade psykiskt sätt men annars var det lixom inga problems.

haha, ja den brukar ju behaga komma när man minst vill... grrr.

• kramiiis

geten: ja det är alltid olika överallt. själv vet jag inte vad som är bäst...

fy för migrän, hoppas det blir bättre snart.

Svar på tråden Vi som gör äggdonation ute i Europa