• kramiiis

Vi som gör äggdonation ute i Europa

själv ska jag kolla slemhinnan idag... oroar mig som vanligt för att ngt gått fel.

annars så är jag ruvare igen om en vecka{#lang_emotions_sunny}

♥Through the clouds I see love shine it keeps me warm as life goes colder♥
  • kramiiis
    Bette skrev 2009-11-03 13:25:20 följande:
    När är det dags för FET, hoppas ni får ett stort plus innan Jul.Bette
    10 nov om inte planerna ändras efter vul idag.
    tack, vore så underbart med ett plus i slutet av november{#lang_emotions_sunny}

kram!
  • kramiiis

oj blir ni så trötta av postafen själv märker jag knappt att jag tar en. Detsamma gäller när jag tar sömtabletter (dagligen i 2,5 år försökt sluta nu i samband med ÄD). Önskar jag oxå kunde bli trött av de tabletterna... hmm. fusk

tack för tummar alla söta! Den har skött sig fint även denna gång. 10 mm (dag 14) så ringer AVA imorrn och ser vad de säger.

hmm ni får dela på mina tummar, för de räcker inte till allihop jag har inte som isisisis som senast hade 10 tummar eller hur det var

• kramiiis

makima: lergigan kan du ta mot illamående, funkar rätt bra tycker jag, dock använder jag dem främst för sömnen så kan tänka mig att du blir trött av dem oxå.

• kramiiis
    plupp06 skrev 2009-11-03 18:32:31 följande:
    Vilken bra slemhinna kramiiis! Mitt var knappt 7 mm när jag mätte den på dag 12.
    ja slemhinnan är väl det enda som funkar hos mig... alltid ngt
  • kramiiis

esther: härligt att det äntligen är dags! det kommer gå bra med sprutan, tyckte inte den var värre än äl-sprutorna vid ivf.

kram!

• kramiiis
    Pigan skrev 2009-11-03 21:37:18 följande:
    Om man tar Legigan Comp istället för Lergigan (som jag fick för illamåendet) blir man jättepigg, eller jag blev det iaf. Vanliga Lergigan innehåller prometazinhydroklorid, men Lergigan Comp innehåller även koffein och efedrin vilket gjorde mig pigg igen Hos oss skriver man ut L.Comp för illamående hos gravida.
    ahh vad bra, ska jag komma ihåg till när jag blir gravid och illamående för det ska jag bli!

just nu är det för sömnen jag tar dem, så då är det ju dumt att ta de med koffein i! har tagit dem mot illamående när jag mått illa av alla tillsatta hormoner.
  • kramiiis
    sodkt skrev 2009-11-04 07:32:36 följande:
    kramiiis Slemhinnan din ser ju ut att växa bra,, redan 10 mm,, jag har aldrig kommit över 7.1 mm... Äter du prognynon eller?Håller tummarna extra för dig nu !!!!
    jupps progynon 2mg 3 ggr dagligen
    tack för tummar
  • kramiiis

rödluvan: grattis! hoppas på ett tickande hjärta nästa vecka!

caribe: tack! ska ringa AVA snart, men min täckning på mobilen försvann helt och hållet så kan inte ringa. suck.

• kramiiis
    Caribe skrev 2009-11-04 11:01:40 följande:
    Kramiiis Har du Tele2? Dom har tydligen jätteproblem just nu, därav ingen täckning!
    ahh då förstår jag! tack, då ska jag sluta irritera mig för det
Svar på tråden Vi som gör äggdonation ute i Europa