Vi som gör äggdonation ute i Europa
själv ska jag kolla slemhinnan idag... oroar mig som vanligt för att ngt gått fel.
annars så är jag ruvare igen om en vecka
själv ska jag kolla slemhinnan idag... oroar mig som vanligt för att ngt gått fel.
annars så är jag ruvare igen om en vecka
oj blir ni så trötta av postafen själv märker jag knappt att jag tar en. Detsamma gäller när jag tar sömtabletter (dagligen i 2,5 år försökt sluta nu i samband med ÄD). Önskar jag oxå kunde bli trött av de tabletterna... hmm. fusk
tack för tummar alla söta! Den har skött sig fint även denna gång. 10 mm (dag 14) så ringer AVA imorrn och ser vad de säger.
hmm ni får dela på mina tummar, för de räcker inte till allihop jag har inte som isisisis som senast hade 10 tummar eller hur det var
makima: lergigan kan du ta mot illamående, funkar rätt bra tycker jag, dock använder jag dem främst för sömnen så kan tänka mig att du blir trött av dem oxå.
esther: härligt att det äntligen är dags! det kommer gå bra med sprutan, tyckte inte den var värre än äl-sprutorna vid ivf.
kram!
rödluvan: grattis! hoppas på ett tickande hjärta nästa vecka!
caribe: tack! ska ringa AVA snart, men min täckning på mobilen försvann helt och hållet så kan inte ringa. suck.