-
roligt med lite fart känns som vi är många som är pågång för tillfälletCaribe skrev 2009-10-07 14:14:22 följande:Vad skönt att den gick igenom Hinos, en sak mindre att oroa sig för Det är verkligen fart i den här tråden nu för tiden, det har ju redan gjorts 735 inlägg & den här tråden har inte ens varit igång en månad, den förra tråden hade totalt 787 inlägg på 3 månader
-
jag kan fortfarande inte bli mätt! hur mycket jag än vräker i mig måste snart gå å äta igen
-
merlot: hihi skrattade gott när jag läste hoppas allt gått bättre idag och att du fått ett fint plus på stickan
annikamarie: det var bra att veta att ava åbo inte anser sig ha så stora kunskaper om immunologiska faktorer. Hoppas nu det går toppen med frysisarna
kram kram på er
-
ursäkta mina ego inlägg. Men jag har börjat må illa och så blev jag tokhungrig inatt oxå fastän jag faktiskt åt extra innan jag la mig.
Kan inte sluta analysera och hoppas...
rödluvan: åhhh idag ska du bli ruvare! härligt va?
isis: det här med immunologiska besvär, när bör man kolla upp sånt? är det om man har en bakomliggande sjukdom främst? kan kortison vara dumt att använda utan "orsak"?
Stort tack för din kunskap oxå!
-
isisis: tack (måste kopiera ditt inlägg och spara ner i word )
hmm båda mina föräldrar har psoriasis och så har vi reumatism i släkten på mamma sida. Är ju inte särskilt gammal dock, 29 år.
Kanske ska man försöka få en läkare att ta TNF då (om det inte går vägen nu) har förstått att det inte är så lätt dock...
Låter däremot som man ska vara lite försiktig med korisonet. Kanske vågar mig på trombyl om ingen läkare vill hjälpa mig...
Intressant det där med estrofem!
Att östrogen inte var bra sa läkarn på ava, cellprov var dock längesen jag tog.
kram och supertack!!
-
isisis: tycker du verkar kunna mycket det är bra med lite kunskap innan man hoppar på sina läkare
rödluvan: hehe
ja visst går det långsamt när man bara väntar!
-
isisisis: jag är så glömsk av mig och orkar inte leta i trådarna (igen) när jag vill få reda på saker, så jag sparar ner inlägget istället för det var en väldans bra sammanfattning . Lat? glömsk? jag?
tack
-
hehe jo, jag vet... Men mina läkare är vana med mig nu är forskarstudent så läser runt en del och frågar och de har förstått detisisisis skrev 2009-10-08 10:58:07 följande:När testar ni?? Tyvärr är inte alla läkare så förtjusta i att man är insatt.Man får krusa lite och pejla läget och ta det lite försiktigt så de inte blir förnärmade
är ju bara på RD7 vill testa NU! men får nog glatt vänta till nästa torsdag ändå. -
jupps! Har lagt upp egna förslag på hur jag skulle köra mina 3 sista ivf:er, inte för att det gick vägen, men jag har iaf provat olika metoder/preparat varje gång till skillnad från många andra...isisisis skrev 2009-10-08 11:05:37 följande:Haha! Det var ju praktiskt Då är det ju lite legitimt Jag brukar oftast "ha en känsla" i kombination med lite gravkänningar.Man känner nästan på sig (inte alltid dock) att det fungerat.Du verkar ha den optimismen?
däremot känner jag mig ju inte så hemma på ÄD så där sa jag ingenting
Jo jag har nån sorts känning att det har fungerat, men jag vågar inte tro helt på det riktigt än. Men ngt är annorlunda denna gång -
hihi tackisisisis skrev 2009-10-08 11:15:52 följande:Nä,man törs ju inte riktigt det Håller tummarna ordentligt iaf