• kramiiis

Vi som gör äggdonation ute i Europa

bette: oj var kanske lite otydlig. För att kunna se sina e-recept på nätet (på apotekets hemsidag) behöver man e-leg. ganska säker på. Men för att hämta ut behöver man ju bara vanligt leg.

näe ska inte ta naproxen, fattar inte varför jag fått det utrskivet som sagt.
    var ändå tvungen att kolla med er.

tack!
    Kram

ÄD v40 - tänk om jag får ett mumintroll till sommaren!
  • kramiiis

merlot: stort lycka till imorgon. Enligt klinikerna jag gått på i sverigen så är runt 10 ägg optimalt att få ut. Så tycker det låter lovande vissa kan dö på vägen, men samditigt så kanske alla blir befruktade och delas fint

bettina: när jag gick på Carl Von Linne kliniken fick jag remiss för AMH prov och betalade inget extra för det.

själv väntar jag nervöst inför morgondagens samtal från åbo

• kramiiis

caribe: hihi näe längtar inte efter den nervositeten direkt gulf!

• kramiiis

Nu ringde de från Åbo, fasen vad punktliga de är!
    I vilkte fall såg det tydligen toppen ut hos donatorn som hon sa "det ser jättebra ut som alltid för denna donatorn" då det lät ju lovande. Fick inte reda på antal/storlek, grrrrr. Kanske man inte får iofs...

ÄP på tis 29/9 och ET på tors 1/10, så nu måste jag jaga biljetter!

merlot: ojoj trillingar! hihi grattis!

tänker oxå på sodkt

kram på er

• kramiiis

caribe: Knäppt att de inte vill ge ut info, men samtidigt så spelar roll jag kan ju ändå inte göra ngt åt det. Och säger du att de är ärliga så tror jag på dig! Så nu blev jag glad!

• kramiiis

sodkt: stora varma kramar!

mytrouble: tack

biljetterna var inget problem, siljaline och allt gick på 1500 inte så farligt

• kramiiis

kramar om er alla

hinos hur mås det?

caribe: ja nu är det sjukt spännande! jag har inte riktigt fattat än att det inte är mig de ska göra ÄP på imorgon hmmm. Känns så konstigt på ett sätt.

• kramiiis
    saknarknytte skrev 2009-09-28 22:09:25 följande:
    Tack för snabbt svar. Kanske inte är så dumt att prova även om jag inte är ett stort fan av akupunktur. Man är ju så desperat att det ska funka att man gör ju vad som helst som kan sägas öka oddsen. Om de hade sagt till mig att jag måste köpa en gul tröja för 35 euros för att få mer tur så hade jag nog köpt den. ; ) Hoppas allt är bra med dig och dina små.Kram
    hihi jo jag hade nog oxå köpt en gul tröja då

härligt att det äntligen är dags!

min sambo är påväg till åbo nu, är på båten.
  • kramiiis
    saknarknytte skrev 2009-09-28 22:20:00 följande:
    Tack! Vad kul! Jag håller både tummar och tår för er. Kram
    tack! kommer hålla tummarna för er oxå
  • kramiiis

förlåt att jag inte läser och kommenterar så mycket en jag är mest nervös
    och så är jag förkyld och hostar som en tok så har inte så mycket ork då jag knappt sovit.

Men fick rapport från sambon iaf, så nu har han lämnat sitt bidrag och imorgon så ringer kliniken om hur det gått. Åhh nervöst ju!

kram på er alla

Svar på tråden Vi som gör äggdonation ute i Europa