Vi som gör äggdonation ute i Europa
Gör en ny tråd då vår gamla stängdes igår...
Gör en ny tråd då vår gamla stängdes igår...
isisisis - smart och det gav ju utdelning
Sanndy oj är du redan i vecka 10, vad fort tiden går skönt att allt ser bra ut!
Ibland så behövs det starkare blodförtunnade som har bredare "arbetsområde" sas då kan det behövas ett heparin som typ Fragmin istället.
intressant konversation om trombyl mm
just denna omgång tänkte jag nog låta bli sånt, men om det inte blir ngt funderar jag på att fråga om t ex trombyl.
Oj oj, mitt inlägg lät kanske lite konstigt. Menade bara att jag har haft blödningar men att mitt lilla knyte ändå har mått alldeles utmärkt, vilket de 2 vul jag har varit på bara har bekräftat. Alla de mediciner man tar gör att man är extra känslig för att få blödningar (definitivt inte MF), vilket jag fick förklarat på gyn förra veckan. Lugna dig och njut säger dom.
Tiden går så otroligt snabbt, och det är ju faktiskt i v 10. För varje vecka som går och allt faktiskt är bra känns det mer och mer verkligt. Blödningarna har ju gjort att det varit oroligt men med senaste vul:et förra torsdagen känns som att detta verkligen ska bli verklighet. Känns redan nu som om jag kommer att bli en riktig hönsmamma...
Detsamma knyttet och stort lycka till nu
Ja nog är vi sköra härinne alltid och håller med vi skall stötta varandra till 100%
Kram kämpar och trevlig helg!
Tack isisisis och Caribe och alla ni andra. Kram