Vi som gör äggdonation ute i Europa
Gör en ny tråd då vår gamla stängdes igår...
Gör en ny tråd då vår gamla stängdes igår...
Stutsa runt på golvet när jag lyssnar på mina favvo låtar skulle det ju stå..måste nog vara något fel på tangentbordet
alla ni tjejer som kan så mycket om det här...
nu när vi vill göra ett till försök kunde inte den donatorn vi hade sist.
Samtidigt finns det ju inga garantier att den donatorn man börjat använda tänker hålla på att donera ägg för resten av livet.
Vi har två embryos i frysen (det är detta som stör mig lite om vi nu ska byta tjej).
Hur har ni gjort, ni som gjort fler än ett försök?
Lite konstigt att sätta tillbaka embryos från olika donatorer med olika blodgrupp, ålder etc och inte veta vilket som fastnat -om man nu har den turen att det går bra.
Oj, vilken aktivitet på tråden! Jag har inte hunnit läsa ikapp alla inläggen.
Jag är fn. fokuserad på detta med att ta bort ett myon inför nästa FET, får se om jag ska göra det här på Filipp. eller i Sverige. Jag har inte lust eller ork att vänta på en en avlägsen op. tid i Sverige och försöker luska ut hur jag få det snabbast gjort just nu! Ev. kommer jag till Sverige i slutet av månaden för en vecka eller två.
Skickar ett speciellt grattis till ruvarna och till ni som inom kort ska iväg för ET och FET, ser att det händer en massa saker här nu efter sommaren! Jättekul!
Själv börjar jag återvvända till mitt normala jag, det har varit intensivt med alla förflyttningar runt jordklotet, pergokur behandlingar, ÄD, de två missfallen och nu senast minus på FET. Rätt härligt att känna hur man egentligen mår när man inte är fullproppad med alla dessa mediciner!
Ha de gott och lycka till! Kramar från ett riktigt blött Manila!
Mockarutan: Vad jag hört sätter man inte in embryon från olika donatorer vid samma tillfälle. Just för att - som du säger - man/kliniken inte vet vilken donator som gett upphov till ett plus... Så ni får nog välja om ni vill satsa på frysisarna eller göra färskförsök med ny donator...
Köp även utrogest om du får extra progesteron. Tabletter progesteron finns inte i Sverige Rödluvan.
Bette