• Caribe

Vi som gör äggdonation ute i Europa

Gör en ny tråd då vår gamla stängdes igår...

Detta är en tråd för oss som gör/gjort äggdonation ute i Europa. Vi som kämpat och vi som kämpar, här kan vi diskutera och gratta och trösta varandra på denna jobbiga vandring {#lang_emotions_sunny}
  • Svar på tråden Vi som gör äggdonation ute i Europa
  • isisisis

Vår kära Sleepingbeuty som gett många råd härinne till många har också frågat ang vagitorer/piller för att kunna ge ett korrekt svar till de som undrar.

• merlot

Hejsan, snabb fråga - ni sitter väl inte vid frukostbordet, hoppas jag... om ja, hoppa över och kom tillbaka till min fråga sen :o)

Klåda i underlivet verkar ju vara en relativt vanlig biverkning av vagitorierna. Men hur f-n blir man av med den? Det ska väl inte hålla på så i 10 veckor till (om det blir plus alltså), eller?!

• isisisis
    merlot skrev 2009-10-04 09:28:51 följande:
    Hejsan, snabb fråga - ni sitter väl inte vid frukostbordet, hoppas jag... om ja, hoppa över och kom tillbaka till min fråga sen :o) Klåda i underlivet verkar ju vara en relativt vanlig biverkning av vagitorierna. Men hur f-n blir man av med den? Det ska väl inte hålla på så i 10 veckor till (om det blir plus alltså), eller?!
    Du kan ta dem analt om det blir för besvärligt
  • isisisis

Se alltid till att ha tvättat händerna innan införande vaginalt för det kan lätt komma bakterier in annars.
    Det är lätt att man har bakterier man inte ser under naglarna,och en UVI är inte så kul

• merlot

Aaargh... Pest eller kolera.
    Tack isisisis.

• kramiiis
    isisisis skrev 2009-10-04 09:21:52 följande:
    Vår kära Sleepingbeuty som gett många råd härinne till många har också frågat ang vagitorer/piller för att kunna ge ett korrekt svar till de som undrar.
    hur mår sleepy?saknar henne
    kram
    ÄD v40 - tänk om jag får ett mumintroll till sommaren!
  • merlot

Jo, jag tvättar händerna. Har även börjat tvätta underlivet med vatten 2 ggr till om dagen.

• isisisis
    kramiiis skrev 2009-10-04 09:33:53 följande:
    hur mår sleepy?saknar henne kram
    Hon mår bra.
    Men det har varit en jobbig resa för henne såklart.
    Jag vet inte om de kommit igång med sin bok/rådgivning än.
    Tror inte det.
  • kramiiis
    isisisis skrev 2009-10-04 09:39:57 följande:
    Hon mår bra.Men det har varit en jobbig resa för henne såklart.Jag vet inte om de kommit igång med sin bok/rådgivning än.Tror inte det.
    skönt hon mår bra iaf! jo måste varit jättetufft.
    ÄD v40 - tänk om jag får ett mumintroll till sommaren!
  • plupp06
    merlot skrev 2009-10-04 09:35:33 följande:
    Jo, jag tvättar händerna. Har även börjat tvätta underlivet med vatten 2 ggr till om dagen.
    Apoteket har en intimtvättolja, återfuktar och är mild.
Svar på tråden Vi som gör äggdonation ute i Europa