Vi som gör äggdonation ute i Europa
Gör en ny tråd då vår gamla stängdes igår...
Gör en ny tråd då vår gamla stängdes igår...
Låla- lycka till om några veckor.
Ni som ska till Riga eller Tallin. Har ni sett på reklamen här på sidan att man kan få en båtkryssning för bara 150:-. Fast själv så tycker jag inte det är så bekvämt att åka båt och at sova på den ... men det är ju olika.
Tack Saknarknytte! Jo, jag brukar också försöka tänka så. MEN ibland är det inte så lätt.
Men eftersom jag även i mitt liv fått ett cancerbesked (som dock visade sig inte vara så farligt, och är idag helt frisk). Så har man lärt sig att livet går vidare och man ska vara glad för det lilla. Det är alltid någon som har det värre.
Tack alla för era hälsningar!! De värmer oerhört!
saknarknytte: Grattis! Håller tummarna för dig!
Själv skall jag stå ut till efter kl 16 när vi kunde ringa kliniken och höra hur det gått med befruktningen. Detta är den del i processen som i princip alltid gått åt skogen vid våra egna IVF:er... (Av tre IVF:er har jag endast fått ett ägg att dela sig av två befruktade. Övriga gånger har vi fått beskedet om ingen befruktning trots microinjektion.)
Så det är lite läskigt idag kan man ju lungt säga.
Rödluvan: Vilken nervös väntan, hoppas det går bra.
Rödluvan svettigt värre... förstår att det är svårt att tänka på ngt annat just nu håller tummarna!
Grattis saknarknytte, 2 till dig och 4 till frysen är ju ett kanon resultat
rödluvan: sitter ju på nålar här, kommer ihåg väntan, hua. Håller tummarna!
saknarknytte: just det förlåt glömde ryggen. Men jag tror det kommer gå toppen även om det blir twins!