Vi som gör äggdonation ute i Europa
Gör en ny tråd då vår gamla stängdes igår...
Gör en ny tråd då vår gamla stängdes igår...
spännande saker - grattis saknarknytte till ruvarstatus!! jag håller med alla innan om att det räcker att det är ETT bra ägg!
och rödluvan, snart är det din tur också. det är väl inte så tokigt att semestra i Riga en liten stund, eller hur? åker ni hem på torsdag efter insättningen?
kramiis hur mår du med ruvningen? jag är nu inne på RD11 och håller på att spricka av nyfikenhet. jagvilljagvilljagvilljagvill att det ska funka!
Låla- ja nu är du också på gång. Det borde vara att du ska meddela kliniken NÄR du får mens, så att de vet att du har en "normal" cykel. det borde vara inom 14 dagar efter sprutan. min mens kom efter 9 dagar efter sprutan. och 14 dagar efter sprutan började jag med progynon 3 ggr /dag för att bygga slemhinna. Kanske liknande för dig? ja det är många datum att hålla reda på... och många moment som ska funka.
tänker på er alla här inne och skickar glada tankar.
kram, m
merlot: Det är riktigt skönt att vara här på semester. Jag hade inte kunnat jobba dessa dagar för min hjärna är helt uppfylld av ÄD-tankar.
Vi åker hem på fredag. När vi bokade resan hade vi inte fått definitiva datum, ev kunde ET ha blivit på fredagen. Men det skall bli skönt att komma hem och slappa hemma. Min semester stäcker sig i en vecka efter ET. Då tänker jag vila, läsa, sticka och promenera.
Jag håller tummarna för dig!
Jag inser att jag inte vågar ta ut något i förskott ang att bli ruvare på torsdag. (Trots det jag skrev ovan. ) Detta pga min historia med IVF:erna. Fast någonstans tror jag att det här kommer gå bra. Gaaaa, för denna väntan. Jag vill ju veta redan nu att det kommer bli bebis.
Låla: Det måste vara NÄR du har fått mens som du skall tala om för läkaren. Så var det för mig. Och då talar de (AVA Riga) om på vilken dag du skall göra ditt första VUL. Efter det ultraljudet fick jag veta när jag skulle starta med östrogenet.
(Jag har beskrivit min behandling som svar i tråden "p-piller synka kroppen". I fall du vill läsa mer om mig.
Ja, Merlot, när har du TD egentligen? Jag tjuvtestade med urinprov på RD 10 och sedan blodprov RD 11.
merlot: åhhh RD 11 guuud vad spännande det är nu gumman! hoppas hoppas hoppas! Jag tror på bebis för dig! Så ska det bli
Jag mår rätt så bra, inte alltför mycket ruvarångest än. Känner mig lite lustig i magen då och då, men har säkert med crinonet att göra... hade lite rosa på pappret och i trosan här igår och i förrgår men kanske oxå är crinonet. Men visst ser man allt och undrar vad det är! hade ju inte märkt om jag inte varit i barnlöshetssvängen ett tag.
stor kram på dig!
Kramiis: Vi satte i samma dag om jag inte minns helt galet, vilken dag har du fått som testdag? Jag har 17 oktober.
Rödluvan: Vad underbart att utfallet blev så bra!!
estra: jupps det gjorde vi har testdag 15 okt.