• Caribe

Vi som gör äggdonation ute i Europa

Gör en ny tråd då vår gamla stängdes igår...

Detta är en tråd för oss som gör/gjort äggdonation ute i Europa. Vi som kämpat och vi som kämpar, här kan vi diskutera och gratta och trösta varandra på denna jobbiga vandring {#lang_emotions_sunny}
  • Svar på tråden Vi som gör äggdonation ute i Europa
  • LoLiNi

Lilla Fia 65 skrev 2009-10-06 10:32:04 följande:

Låla- lycka till om några veckor. Ni som ska till Riga eller Tallin. Har ni sett på reklamen här på sidan att man kan få en båtkryssning för bara 150:-. Fast själv så tycker jag inte det är så bekvämt att åka båt och at sova på den ... men det är ju olika.
    Tack så mycket, Lilla Fia! Det är hemskt spännande, ibland lite för mycket så!
    Är nog fortfarande lite ovetandes om hur tågordningen ser ut innan ET.
    Har fått Zoladex-sprutan, och ska säga till doktorn när jag får mens, eller är det OM jag får mens?
    Känner iaf av sprutan för min redan korta stubin har blivit nästan obefintlig... försöker att inte grubbla för mycket utan antar att allt har sin gilla gång.

Kramar till oss alla!
  • Sevgili
    Rödhåriga tjejen skrev 2009-10-05 16:01:23 följande:
    Nu är vi i Riga. Jag fick just reda på att vår donator har plockats på 20 ägg idag!!! Nu håller vi tummarna för att så många som möjligt av dessa är användbara och blir befruktade. På torsdag är det planerat med ET. Å, vad det här är spännande!!!
    Är så glad för din skull! Förhoppningsvis är jag i din situation om en månad.
  • Sevgili
    Bette skrev 2009-10-05 16:27:50 följande:
    Du är så välkommen hit så. Jag är gravid via ÄD och skall få killen i början på dec, förmodligen blir det lite tidigare för att vi har begärt kejsarsnitt.Bette
    Varför har ni begärt kejsarsnitt?

Med kärlek
  • Rödhåriga tjejen

Hej tjejer!
    Har fått det ooootroligt fantastiska beskedet att alla 20 äggen blivit befruktade!!!
    Så imorgon vid 17 lettisk tid skall vi ringa igen och höra hur det gått med delningen. Det är olidligt spännande!

Vi har just kommit tillbaka till hotellet efter att ha vandrat på stan i sju timmar. Vi har varit på museum, ätit på restaurang, åkt upp i St Peterskyrkans torn (helt fantastisk utsikt där uppifrån - kan verkligen rekommenderas) samt hittat den Svenska Porten. Så nu är jag helt mör i fötterna.

• Rödhåriga tjejen
    Sevgili skrev 2009-10-06 18:02:36 följande:
    Är så glad för din skull! Förhoppningsvis är jag i din situation om en månad.
    Tack! Jag håller tummarna för dig.
  • saknarknytte
    Rödhåriga tjejen skrev 2009-10-06 18:09:18 följande:
    Hej tjejer!Har fått det ooootroligt fantastiska beskedet att alla 20 äggen blivit befruktade!!!Så imorgon vid 17 lettisk tid skall vi ringa igen och höra hur det gått med delningen. Det är olidligt spännande! Vi har just kommit tillbaka till hotellet efter att ha vandrat på stan i sju timmar. Vi har varit på museum, ätit på restaurang, åkt upp i St Peterskyrkans torn (helt fantastisk utsikt där uppifrån - kan verkligen rekommenderas) samt hittat den Svenska Porten. Så nu är jag helt mör i fötterna.
    Stort grattis! Kram
  • Rödhåriga tjejen
    saknarknytte skrev 2009-10-06 18:20:57 följande:
    Stort grattis! Kram
    Tack!

Grattis du med! Tänk att du nu ruvar. Wow! Jag längtar till torsdag då jag förhoppningsvis får göra dig sällskap.

Kramar
  • saknarknytte
    Rödhåriga tjejen skrev 2009-10-06 18:32:23 följande:
    Tack! Grattis du med! Tänk att du nu ruvar. Wow! Jag längtar till torsdag då jag förhoppningsvis får göra dig sällskap.Kramar
    Klart att du kommer att göra. : )
  • mytrouble
    Nioli skrev 2009-10-06 09:27:34 följande:
    Nej. Det var 2:a färskförsöket och vi har 4 i frysen. Men vågar inte riktigt hoppas på dem eftersom det alltid förut dött ett antal vid upptiningen för oss. Men förhoppningsvis vänder det till lite tur någon gång för mig också.
    OK. Förstår det. Men två borde väl ändå klara tiningen? Hoppas på tur nästa gång. Tycker Knytte formulerade det väldigt bra {#lang_emotions_flower}

Knytte: Håller tummarna för dig nu. Det är nog bara bra att du börjar prata med dina små redan nu {#lang_emotions_laughing}

Rödluvan: Helt makalöst resultat så långt. Verkligen olidligt spännande! {#lang_emotions_foot_in_mouth}
    Väntar tvillingar, vecka 25+1
Svar på tråden Vi som gör äggdonation ute i Europa