• Caribe

Vi som gör äggdonation ute i Europa

Gör en ny tråd då vår gamla stängdes igår...

Detta är en tråd för oss som gör/gjort äggdonation ute i Europa. Vi som kämpat och vi som kämpar, här kan vi diskutera och gratta och trösta varandra på denna jobbiga vandring {#lang_emotions_sunny}
  • Svar på tråden Vi som gör äggdonation ute i Europa
  • saknarknytte
    kramiiis skrev 2009-10-06 13:01:39 följande:
    rödluvan: sitter ju på nålar här, kommer ihåg väntan, hua. Håller tummarna!saknarknytte: just det förlåt glömde ryggen. Men jag tror det kommer gå toppen även om det blir twins!
    Tack snälla du! Hoppas detsamma för er. Kram
  • saknarknytte
    Caribe skrev 2009-10-06 12:58:40 följande:
    Rödluvan svettigt värre... förstår att det är svårt att tänka på ngt annat just nu håller tummarna!

Grattis saknarknytte, 2 till dig och 4 till frysen är ju ett kanon resultat
    Tack snälla! Skönt att höra att det är ett bra resultat. 13 kändes helt plötsligt futtigt efter de som har fått över 20 så jag var rädd för att 4 var ett dåligt resultat.
    Kram
  • kramiiis
    saknarknytte skrev 2009-10-06 14:33:19 följande:
    Tack snälla! Skönt att höra att det är ett bra resultat. 13 kändes helt plötsligt futtigt efter de som har fått över 20 så jag var rädd för att 4 var ett dåligt resultat.Kram
    gumman, jag tror vi fick ngt superresultat (lyllo mig kan jag tänka mig ni andra tänker och jag förstår!) I vilket fall sa vår läkare att ett vanligt resultat var 1-2 embryon tillbax och 4 till frysen. Så det är ett bra resultat vännen!
    ÄD v40 - tänk om jag får ett mumintroll till sommaren!
  • saknarknytte
    Rödhåriga tjejen skrev 2009-10-06 11:16:55 följande:
    Tack alla för era hälsningar!! De värmer oerhört!saknarknytte: Grattis! Håller tummarna för dig!Själv skall jag stå ut till efter kl 16 när vi kunde ringa kliniken och höra hur det gått med befruktningen. Detta är den del i processen som i princip alltid gått åt skogen vid våra egna IVF:er... (Av tre IVF:er har jag endast fått ett ägg att dela sig av två befruktade. Övriga gånger har vi fått beskedet om ingen befruktning trots microinjektion.)Så det är lite läskigt idag kan man ju lungt säga.
    Tack! Vad spännande. Håller tummarna!!!!!!!!!!! Kommer att kolla igen om halvtimme om du har fått något svar.
  • saknarknytte
    kramiiis skrev 2009-10-06 14:35:32 följande:
    gumman, jag tror vi fick ngt superresultat (lyllo mig kan jag tänka mig ni andra tänker och jag förstår!) I vilket fall sa vår läkare att ett vanligt resultat var 1-2 embryon tillbax och 4 till frysen. Så det är ett bra resultat vännen!
    Jag hoppas att du inte tror att jag är missunnsam. Jag är glad för alla som det går bra för men jag blev lite ställd när det var 3 personer på en vecka som fick över 20. Kom inte ihåg vem det var men någon fick t.o.m. 28. Kändes därför skönt att få bekräftelse att det vi fick var normalt och bra. Man slutar inte direkt vara nojig över minsta sak. : )
    Kram
  • kramiiis
    saknarknytte skrev 2009-10-06 14:40:43 följande:
    Jag hoppas att du inte tror att jag är missunnsam. Jag är glad för alla som det går bra för men jag blev lite ställd när det var 3 personer på en vecka som fick över 20. Kom inte ihåg vem det var men någon fick t.o.m. 28. Kändes därför skönt att få bekräftelse att det vi fick var normalt och bra. Man slutar inte direkt vara nojig över minsta sak. : )Kram
    gumman
    sötnos inte tror jag det. stor extra kram till dig!
    näe man nojar ju över precis ALLTING!
    ÄD v40 - tänk om jag får ett mumintroll till sommaren!
  • isisisis

Grattis till äggen

Vad jag hört på kliniker så säger de bättre få med god kvalitet än många med hyfsad

Det brukar alltid vara ganska många ägg som inte håller måttet vid befruktning.

• saknarknytte
    kramiiis skrev 2009-10-06 14:42:45 följande:
    gumman sötnos inte tror jag det. stor extra kram till dig!näe man nojar ju över precis ALLTING!
    Tack för uppmuntran! Kram
  • saknarknytte
    isisisis skrev 2009-10-06 14:44:40 följande:
    Grattis till äggen Vad jag hört på kliniker så säger de bättre få med god kvalitet än många med hyfsad Det brukar alltid vara ganska många ägg som inte håller måttet vid befruktning.
    Tack! Skönt att höra att det gamla ordspråket kanske stämmer in; hellere kvalité än kvantitet. ; )

Hoppas dock att vi alla får superägg även om de är många eller få.
  • isisisis
    saknarknytte skrev 2009-10-06 14:52:33 följande:
    Tack! Skönt att höra att det gamla ordspråket kanske stämmer in; hellere kvalité än kvantitet. ; ) Hoppas dock att vi alla får superägg även om de är många eller få.
    Hihi! ja givetvis
Svar på tråden Vi som gör äggdonation ute i Europa