Vi som gör äggdonation ute i Europa
Gör en ny tråd då vår gamla stängdes igår...
Gör en ny tråd då vår gamla stängdes igår...
Härligt att höra ifrån dig Pigan74, har varit orolig för vad som hänt dig... GRATTIS!!
GRATTIS! Pigan74 till gossen
Måste vara härligt att vara på mållinjen.
Tack för alla lyckönskningar. Hoppas på bättre tur nu. Har även fått utskrivet kortisontabl. 2,5mg/dag och hoppas det ska göra susen.
Har en liten misstanke om att jag kan ha ett starkt immunförsvar. Är nämligen nästan aldrig sjuk. Senast var för 8år sedan.
Makima var det din läkare på klinikens om skrev ut kortisonet? För isåfall verkar dom ju stödja teorin att det kan hjälpa?
Någon som blir extra hungrig av progesteronet?
Jag vaknade i natt och var tokhungrig och var tvungen att gå upp och äta, sen likadant några timmar senare imorse och nu kan jag inte bli mätt!
Och jag äter aldrig frukost i vanliga fall, som mest en drickyoghurt.
Hej
Härligt att det finns så många att dela den här speciella upplevelsen med. Blev dock lite orolig( nojjig som man är!) efter att ha läst en del inlägg. Jag gjorde ÄD i Åbo och har inte fått med mig någon medicin med mig hem om jag skulle få en blödning? Hur har ni andra valt ställe som ni gjort ÄD på och vad har ni fått för info vid ev graviditet? risk för missfall etc? Är i v.5 nu och går och väntar på att få göra UL om två v för att se graviditeten. Är mycket NERVÖS att något ska hända och att graviditeten ej ska gå vägen.
Issi01 - men du tar väl fortfarande progynon och progesteron?
Hoppas innerligt att ni alla ruvare blir gravida.
Ha en underbar dag
Bette