Vi som gör äggdonation ute i Europa
Gör en ny tråd då vår gamla stängdes igår...
Gör en ny tråd då vår gamla stängdes igår...
Hinos: Rackarns vad jobbigt. Tur att du i alla fall mår något bättre. Skönt att det inte är något problem med sjukskrivning. Inget kul att behöva bråka med F-kassan också...
Det vet jag inte ännu... jag har precis skickat in intygen, de är inte så snabba, men barnmorskan sa att de har inte haft problem med FK så jag hoppas det går bra... annars får det ju vara... jag kan inte jobba!!
Nej, jobba kan du verkligen inte göra. Håller tummarna för att det inte är något problem med F-kassan.
Oj vad mycket det var att läsa ikapp fast att jag kollade igår kväll. Kul att det är så mycket aktivitet.
Pigan STORT GRATTIS.
Makima, kul med en till ruvarkompis. Nu är vi riktigt många och fler kommer vi att bli. Härligt!
Rödluvan, du är i mina tankar.
Håller tummarna för alla ruvare, gravida och ni som står på tur.
Kram
AVA Riga sa till mig att börja med 2 st vagitorer per dag, 3 dagar innan insättningsdagen och fortsätta så även efter ETn. Tycker det är lite konstigt att jag inte ska öka antalet vagitorer eller antalet Progynon tabletter efter ET?
Kram
Hej!
har en liten fråga som jag undrar om ni kan hjälpa mig att svara på:
Är på ruvardag 11 (har gjort äd, dock i Sverige) Nu till min fråga har haft "mensvärk" till och från sedan i lördags och innan det så hade jag jätte hugg i höger äggstock som stålade ut lite i ljumsken. Har även haft ont långt ner i svanken från och till. Om det varit en normal menscykel så skulle mensen kommit i måndags eller tisdags men ännu ingenting (brukar även ha spottings ett par dagar innan) Tror ni att detta kan vara ett gott tecken eller luras kroppen??