Vi som gör äggdonation ute i Europa
Gör en ny tråd då vår gamla stängdes igår...
Gör en ny tråd då vår gamla stängdes igår...
Något jag låg och funderade på igår är det här med kortisontabl.
Har ni andra som äter dem eller ska ta dem längre än till positivt på grav.test?
Fick själv den ordinationen men har en känsla av att min läkare var lite väl restriktiv med dem, eftersom det är inget de vanligtvis skriver ut.
Makima
Merlot skrattar, hoppas din tankspriddhet är ett gott tecken hoppas du plussar idag istället och lyckas få lite kiss på stickan den här gången!
Makima jag gillar oxå roiboos som ruvar te
Saknarknytte alla måste ju göra som dom känner är bäst, min melodi var att ta det lugnt de första 4 dagarna och sen var jag som vanligt! Det är ju bra att röra på sig oxå så att man får bra blodcirkulation i kroppen, däremot om du skall plocka svamp kanske du inte skall gå framåtböjd utan hitta ett bra ställe och sätta dig ned bekvämt och plocka, jag fick förbud på trädgårdsarbete av min man när jag ruvade men promenader och liknande tror jag bara är bra!
Makima jag har tänkt prova kortison nästa gång och jag tänker då vid graviditet ta dom till vecka 12
Nedräkningen har börjat. Nu är det 5 timmar kvar tills vi skall vara på kliniken för ET. Tiden släpar sig fram...
Kram till er alla
merlot: hihi skrattade gott när jag läste hoppas allt gått bättre idag och att du fått ett fint plus på stickan
annikamarie: det var bra att veta att ava åbo inte anser sig ha så stora kunskaper om immunologiska faktorer. Hoppas nu det går toppen med frysisarna
kram kram på er
Annikamarie - det var iallafall ett ärligt svar från Åbo det skall dom ha en eloge för, dom erkänner iallafall att dom inte har så stora kunskaper om immunologiska faktorer... det flesta kliniker avfärdar ju bara allt sånt som nonsens istället för att erkänna att dom inte vet ngt om det! Jag önskar oxå lycka till med frysisarna!
Lycka till rödluvan, det kommer gå toppen snart är du ruvare