• Caribe

Vi som gör äggdonation ute i Europa

Gör en ny tråd då vår gamla stängdes igår...

Detta är en tråd för oss som gör/gjort äggdonation ute i Europa. Vi som kämpat och vi som kämpar, här kan vi diskutera och gratta och trösta varandra på denna jobbiga vandring {#lang_emotions_sunny}
  • Svar på tråden Vi som gör äggdonation ute i Europa
  • merlot
    isisisis skrev 2009-10-08 19:20:12 följande:
    Vilken ruvardag är du på merlot? Testade du inte innan?
    RD13.
  • isisisis
    merlot skrev 2009-10-08 19:22:29 följande:
    RD13.
    Suck! Ja jag förstår det är tungt!Har själv varit där.
    Många kramar till dig!
  • kramiiis

merlot: många stora kramar fy sjuttsingen va tungt

ÄD v40 - tänk om jag får ett mumintroll till sommaren!
  • merlot
    isisisis skrev 2009-10-08 19:23:38 följande:
    Suck! Ja jag förstår det är tungt!Har själv varit där.Många kramar till dig!
    tack, isis och estra.
  • kramiiis
    merlot skrev 2009-10-08 19:28:02 följande:
    och kramiis
    är så känslig för tillfället så fick tårar i ögonen
    kram igen
    ÄD v40 - tänk om jag får ett mumintroll till sommaren!
  • Rödhåriga tjejen
    merlot skrev 2009-10-08 19:17:33 följande:
    Hej tjejer,deppig idag. Stickan på morgonen visade minus. Lämnade blodprov för hcg på morgonen. Läkaren lovade att lämna besked innan kl.15 , men det kom inget samtal & jag kunde inte ringa eftersom det var efter deras telefontid. Känner mig precis som jag alltid gör dagen innan mens. Har gett upp hoppet idag. Ingen humor, ingen glädje. Räknar med negativt besked från blodprovet imorgon och inväntar mensen. Gråten i halsen. Klump i magen.*m
    Vet inte vad jag skall skriva, mer än att jag är väldigt ledsen för din skull... Detta borde vara förbjudet.
  • saknarknytte
    merlot skrev 2009-10-08 19:22:29 följande:
    RD13.
    Vännen, jag är så ledsen för din skull. Hoppas ändå på andra blodprovet och att det visar annorlunda. Många kramar
  • LoLiNi

Åh, Merlot! Är så ledsen för din skull om det visar sig vara som du tror - fast å andra sidan så ska du nog inte ta ut eländet i förskott!

Jättekramar
    Låla

• mytrouble

Roiboos=rött te är också bra för oss gravida {#lang_emotions_smile} Eftersom man ska ta det lugnt med kaffe och inte vill dricka svart te - man blir nog förstoppad ändå {#lang_emotions_undecided}

Jodå Knytte, det är som Isis säger - graviditetshormonet progesteron som man blir förstoppad av. Och under graviditeten blir det ännu värre {#lang_emotions_wink}

Esther: Jag har för mig att det var EGV som Sleepingbeuty var lite skeptisk till...

Rödluvan: Fantastiskt resultat! Helt osannolikt! Jag SA ju det {#lang_emotions_wink} hi hi. Grattis och ruva lugnt nu {#lang_emotions_heart}

Väntar tvillingar, vecka 25+3
Svar på tråden Vi som gör äggdonation ute i Europa