Vi som gör äggdonation ute i Europa
Gör en ny tråd då vår gamla stängdes igår...
Gör en ny tråd då vår gamla stängdes igår...
Nä, en dag hit eller dit spelar ju ingen roll i sammanhanget.
Geten: När hade du FET, var inte det ett ett bra tag sedan? när är din testdag?
Kikki 70 å vilken lättnad att höra, att du har haft blödningar men att det ändå har gått vägen.
Dagen efter jag skrev o frågade om blödning, fick jag en- blev livrädd!! Men kom väldigt lite och verkar nu ha avstannat så jag hoppas att graviditeten fortsätter. Ska på UL 22 okt få se då. Ska man ta ett nytt gravtest efter blödningen för att se om man fortfarande är gravid? Bör man vänta några dagar? någon som har erfarenhet?
Kram Issi01
Kikki 70 å vilken lättnad att höra, att du har haft blödningar men att det ändå har gått vägen.
Dagen efter jag skrev o frågade om blödning, fick jag en- blev livrädd!! Men kom väldigt lite och verkar nu ha avstannat så jag hoppas att graviditeten fortsätter. Ska på UL 22 okt få se då. Ska man ta ett nytt gravtest efter blödningen för att se om man fortfarande är gravid? Bör man vänta några dagar? någon som har erfarenhet?
Kram Issi01
Merlot skickar massor av uppmuntrande, varma KRAMAR till dig!!
Gratulerar rödluvan, din ägg verkar vara toppen fina.
Merlot: Verkligen ledsen för din skull
Du undrade vad du skulle göra nu.
Jag tycker du ska ge dig tid att smälta det som hänt. Sedan får ni fundera på vad ni ska göra.
Vad jag kan förstår så står ni i ÄD kö i Sverige också. Ni är ju även i adoptionstankar. Kanske finns det fler embryo i Riga?
Ta den tid ni behöver.
Makima