Vi som gör äggdonation ute i Europa
Gör en ny tråd då vår gamla stängdes igår...
Gör en ny tråd då vår gamla stängdes igår...
merlot: härligt med en god nyhet oxå
kram på dig!
makima: jadu vet inte riktigt hur det går med ruvandet här. Har varit rätt hoppfull fram tills idag. Nu känner mig mensig, får lite blod ibland, endast pytteltie iofs. Fortfarnade hungrig dock, speciellt på nätterna.
RD 8
Go, Merlot! Go, Merlot!
Himla tokigt att man skall behöva göra det dock. Ljuga alltså. Borde räcka med att man är en bra person som är kapabel att ta hand om ett barn.
Dessutom verkar det vara olika för folk, titta bara på tex alla möjliga amerikanska kändisar som adopterar massor med barn varvat med att föda egna...
Kramis: jag är ju även jag på ruvardag 8, funderar på att testa i morgon, men kanske är dumt. Jag känner mig så totalt ogravid man kan känna sig (iof vet jag inte hur det känns att vara gravid).
Tankarna glider hela tiden iväg till vad vi ska göra om detta inte fungerar, funderar på Riga eller Åbo/Tammerfors. Vill gärna göra ett försök till innan året är slut, visst kan man få donator snabbt i Riga? St Petersburg kan gå fort vet jag, men det känns så krångligt med visum osv.
Jag var också mer hungrig runt den tiden som du är i nu Kramilis så du behöver nog inte oroa dig, men om du har spottings så ta extra vagitorier det gjorde jag.
Bette