• Caribe

Vi som gör äggdonation ute i Europa

Gör en ny tråd då vår gamla stängdes igår...

Detta är en tråd för oss som gör/gjort äggdonation ute i Europa. Vi som kämpat och vi som kämpar, här kan vi diskutera och gratta och trösta varandra på denna jobbiga vandring {#lang_emotions_sunny}
  • Svar på tråden Vi som gör äggdonation ute i Europa
  • kramiiis
    Rödhåriga tjejen skrev 2009-10-08 17:45:11 följande:
    Hej alla ni underbara medsystrar! Tack för att ni bryr er om mig.Nu har jag vilat en stund på hotellet efter ET som gick jättebra!!! Nu är jag ruvare till två toppklass embryon. Det ena på 14 celler och det andra på 9. Vi fick 12 toppklass embryon till frysen.Dr Violeta var väldigt nöjd och sa detta var ett utomordentligt bra resultat. Hurra!!! Det här känns helt overkligt!
    åhhh stort jättegrattis!!!!!
    ÄD v40 - tänk om jag får ett mumintroll till sommaren!
  • LoLiNi
    Hej alla ni underbara medsystrar! Tack för att ni bryr er om mig. Nu har jag vilat en stund på hotellet efter ET som gick jättebra!!! Nu är jag ruvare till två toppklass embryon. Det ena på 14 celler och det andra på 9. Vi fick 12 toppklass embryon till frysen. Dr Violeta var väldigt nöjd och sa detta var ett utomordentligt bra resultat. Hurra!!! Det här känns helt overkligt!
    Coolt, Rödluvan! Jättegrattis!
    Och vilken förhoppning inför framtida behov (syskonförsök, etc)!

Simma lugnt!
  • Rödhåriga tjejen
    LoLiNi skrev 2009-10-08 18:08:57 följande:
    Coolt, Rödluvan! Jättegrattis! Och vilken förhoppning inför framtida behov (syskonförsök, etc)!Simma lugnt!
    Skall göra mitt bästa.
  • saknarknytte
    Hej alla ni underbara medsystrar! Tack för att ni bryr er om mig.Nu har jag vilat en stund på hotellet efter ET som gick jättebra!!! Nu är jag ruvare till två toppklass embryon. Det ena på 14 celler och det andra på 9. Vi fick 12 toppklass embryon till frysen.Dr Violeta var väldigt nöjd och sa detta var ett utomordentligt bra resultat. Hurra!!! Det här känns helt overkligt!
    Wow vilket resultat. Stort grattis! Kram
  • saknarknytte
    isisisis skrev 2009-10-08 17:12:14 följande:
    Det är progesteronet som gör dig hård.Endel blir det inkl jag.Jag måste dricka en massa,tar inolaxol och även linfrö varje dag.Ändå är jag också hård.Jag har fått köpa microlax som är laxerande som man sprutar upp.Det har hjälpt iaf.Det är inte farligt för gravida.Smart trick med mamma.
    Tack isisisis för tipsen! Tar inolaxol varje morgon men jag ska nog utöka och ta en påse även på kvällen. Bra idé att ha microlax hemma. Hoppas att kroppen vänjer sig och att det lättar.
    Kram
  • merlot

Hej tjejer,

deppig idag. Stickan på morgonen visade minus. Lämnade blodprov för hcg på morgonen. Läkaren lovade att lämna besked innan kl.15 , men det kom inget samtal & jag kunde inte ringa eftersom det var efter deras telefontid.

Känner mig precis som jag alltid gör dagen innan mens.

Har gett upp hoppet idag. Ingen humor, ingen glädje. Räknar med negativt besked från blodprovet imorgon och inväntar mensen. Gråten i halsen. Klump i magen.

*m

• merlot
    Stort Grattis, rödluvan!! Ruva lugnt nu! Håller tummarna!
  • isisisis
    merlot skrev 2009-10-08 19:17:33 följande:
    Hej tjejer, deppig idag. Stickan på morgonen visade minus. Lämnade blodprov för hcg på morgonen. Läkaren lovade att lämna besked innan kl.15 , men det kom inget samtal & jag kunde inte ringa eftersom det var efter deras telefontid. Känner mig precis som jag alltid gör dagen innan mens. Har gett upp hoppet idag. Ingen humor, ingen glädje. Räknar med negativt besked från blodprovet imorgon och inväntar mensen. Gråten i halsen. Klump i magen. *m
    Vilken ruvardag är du på merlot? Testade du inte innan?
  • plupp06

Rödluvan: Vad roligt att du oxå blivit höna!

• plupp06

Merot: åååå nej Merlot. Undrar som issis vilken är din riktiga testdag??

Svar på tråden Vi som gör äggdonation ute i Europa