Vi som gör äggdonation ute i Europa
Gör en ny tråd då vår gamla stängdes igår...
Gör en ny tråd då vår gamla stängdes igår...
Merlot: Vilken dag! Fast jag fick mig ett gott skratt. Du är ju helt underbar! Lycka till imorgon med att pricka stickan och med resultatet.
Bettina: Roligt att ni är på gång nu! Den donatorn skulle ha passat mig också Var ont om grönögda när jag skulle välja.
Merlot: Jösses. Snacka om tankspridd! Att inte märka att man är utan BH förrän på jobbet?! Vad blir nästa? Att glömma trosorna?!
Ha ha. Håller med Isis - tur för dig att denna dag snart är slut. Håller tummarna för imorgon!
Hej på er alla tjejer!
Lycka till med ruvning.
Plus er som är på gång.
Ja nu snart ska jag sätta i gång igen med de sista 2 fryst embryon, troligen blir det mitten av november.
'Jag har tagit upp några frågor till Åbo ava om immunlogiska fraktorer och andra mediciner.Jag fick svar att de inte har stort kunskap om immunlogiska m.m.
Riga har större kunskap .
Men de har 50% gravidfrekenser på ET, 29% på FET.
Kanske tar jag Riga nästa gång.Men just nu är jag vädligt osäkert om jag ska våga satsa några gånger.Om det misslyckas igen och igen.Tufft precis som ni andra här inne.
Bettina: Båda är kortisonpreparat, man tar oftast dessa för att dämpa immunförsvaret en aning, det anses öka chansen för infästning. I Sverige används preparaten av ett mycket fåtal läkare, men utomlands är det vanligare.
Annikamarie: Hej! Det var ett tag sen. Hoppas det går bra för dig den här gången med frysisarna
Kikki: Enligt vårdprogrammet från SÖS, Stockholm, skulle man göra TUL ca v 32 av den anledningen. Inte för att jag fattar varför det skulle vara ökad risk. Nu ska jag göra UL då iallafall pga tvillingarna
Hej alla!
Ville bara ge ett tips om någon av er är "kaffekärringar" precis som jag, att jag hittat ett afrikanskt te som heter Rooibos och som är koffeinfritt.
Finns i många goda smaker. Min favorit är infusion och görs av Lipton.
I afrika så dricker de gravida och ammande teet för att stimulera bröstmjölksproduktionen.
Är även stimulerande för matsmältningen och motverkar stress.
Makima