• Caribe

Vi som gör äggdonation ute i Europa

Gör en ny tråd då vår gamla stängdes igår...

Detta är en tråd för oss som gör/gjort äggdonation ute i Europa. Vi som kämpat och vi som kämpar, här kan vi diskutera och gratta och trösta varandra på denna jobbiga vandring {#lang_emotions_sunny}
  • Svar på tråden Vi som gör äggdonation ute i Europa
  • kramiiis
    Bette skrev 2009-10-07 13:24:34 följande:
    Jag slutade med kaffe tvärt och sedan så blev jag mer känslig för saker och ting, då visste jag att jag måste vara gravid. Sedan så hade jag mycket molvärk till och från också.Bette
    ÄD v40 - tänk om jag får ett mumintroll till sommaren!
  • saknarknytte
    Hinos skrev 2009-10-07 13:42:54 följande:
    Försäkringskassan ringde nu och jag är godkänd...
    Vad skönt för dig Hinos. Kram
  • kramiiis
    Hinos skrev 2009-10-07 13:42:54 följande:
    Försäkringskassan ringde nu och jag är godkänd...
    åhh vad skönt! kram
  • Caribe

Vad skönt att den gick igenom Hinos, en sak mindre att oroa sig för

Det är verkligen fart i den här tråden nu för tiden, det har ju redan gjorts 735 inlägg & den här tråden har inte ens varit igång en månad, den förra tråden hade totalt 787 inlägg på 3 månader

Mens, mens, mens var är du? Komsi komsi komsi...lockar.....
  • kramiiis
    Caribe skrev 2009-10-07 14:14:22 följande:
    Vad skönt att den gick igenom Hinos, en sak mindre att oroa sig för Det är verkligen fart i den här tråden nu för tiden, det har ju redan gjorts 735 inlägg & den här tråden har inte ens varit igång en månad, den förra tråden hade totalt 787 inlägg på 3 månader
    roligt med lite fart känns som vi är många som är pågång för tillfället
  • kramiiis

jag kan fortfarande inte bli mätt! hur mycket jag än vräker i mig måste snart gå å äta igen

• mytrouble

Hinos: Grattis - va skönt! En sak mindre att bekymra sig för {#lang_emotions_laughing}
    Väntar också med spänning besked från F-kassan...

Väntar tvillingar, vecka 25+2
  • Rödhåriga tjejen

Senaste nytt från kliniken är att 15 av äggen nu är att betrakta som embryon. Så nu håller vi tummarna för att de skall fortsätta dela sig fint. I så fall är jag ruvare imorgon vid den här tiden.

Svar på tråden Vi som gör äggdonation ute i Europa