Vi som gör äggdonation ute i Europa
Gör en ny tråd då vår gamla stängdes igår...
Gör en ny tråd då vår gamla stängdes igår...
Hej allihopa!, är ny på familjeliv och denna tråd. Vill ha kontakt med andra i samma situation. Har genomfört äggdonation i Europa och har nu på andra försöket blivit gravid. Går nu i spänd väntan att få göra ett första UL.
Hur går det för ruvarna, har vi fler än Merlot, Kramiis och Nioli?
Jag börjar känna mig sugen att sätta igång igen, men ska ta itu med myomet först, kanske.
sodkt: här går det bra! tror jag endast RD 4 iofs. Men hoppet är fortfarande högt!
tror det är vettigt att ta tag i det där myomet kanske.
kram på dig!
Hej issi01 grattis förut fanns det gravidtrådar för dom som blivit gravida med hjälp av ÄD men har inte riktigt koll på om dom fortfarande är igång?
Det här är den senaste jag känner till:
www.familjeliv.se/Forum-7-147/m45867326.html
Hej!
Jag var aktiv här tidigare och har gjort ett par misslyckade ÄD-försök. Har inte varit inne på säkert ett halvår, har tagit en paus från allt vad barnförsök heter. Därför har jag ingen koll på er. Grattis alla som är gravida och alla som fått barn. Kul att se att dessa listor blir allt längre! Det ger hopp.
Jag är i startgroparna igen och undrar om ngn av er har tips en läkare i Stockholm som är kunnig på hormoner. Jag äter levaxin för sköldkörteln och den läkare jag går till för just detta, som skriver ut levaxin, kan inget om vilka nivåer som är bäst vid fertilitetsbehandling. Inför nsäta förösk vill jag veta att åtminsotne den delen är bra...
Någon?
Tintin
Hej Tintin - Jag går oxå hos samma som Kramiiis (dvs Dr Svedberg på Sophiahemmet) men till honom måste man få remiss tror jag?
Tack Kramiiis och Caribe! Jag ska kontakt honom.