Vi som gör äggdonation ute i Europa
Gör en ny tråd då vår gamla stängdes igår...
Gör en ny tråd då vår gamla stängdes igår...
Estra,Jag har kännt likadant som du,och undrat om de verkligen stoppat in något
Man får försöka slå bort det! Lycka till med ruvningen
Merlot,tack
Bra du har humor iaf kan behövas när man är i detta
Hihi!
Jag håller tummar för ruvarna nu
Ha en fin helg på er (i ruskvädret
Isissis: dig gick det ju onekligen bra för, så jag förmodar att de fick in embryona Vilken vecka är du i nu?
Merlot: Jag skall definitivt unvika pyttipanna! Där fick jag mig ett gott skratt!
Mytrouble: Du är toppen!
Caribe: Hur går det - har mensen kommit än? (Oj, vad man kan ställa för frågor här. Folk utanför vårt gäng här skulle nog hoppa till vid en sådan fråga. )
Välkomna alla nya!
Skickar omtanke, stöd och lyckönskningar till er allihop, nya som "gamla" i denna tråd.
tycker oxå ni är toppen här inne! och jag känner mig så välkommen trots att jag är rätt mycket yngre än många av er och kanske då har en annan erfarenhet och mindre stress även om längtan är lika stor så tack för att ni är så goa!
mytrouble: hmmm ja det är ju svårt att veta om det är slumpen eller ej, men lyckas det inte nu så känns det värt att prova
merlot: tack hihi tycker oxå om dina strategier
håller hårt knutna tumma för dig oxå
estra: förstår din oro. men jag tror ju de har koll. Jag tycker det känns skönt att få se på UL att det kommer in ngt (man ser ju vätskan det ligger i) på mina 3 första IVF gjorde de inte UL samtidigt och det kändes lite oroande. kram på dig!
och tummar!
sevgili: inte är du knäpp, verkligen inte. stort lycka till nu!
rödluvan: tack
isisisis tack för din kunskap!