Vi som gör äggdonation ute i Europa
Gör en ny tråd då vår gamla stängdes igår...
Gör en ny tråd då vår gamla stängdes igår...
Jag har bara ätit och sett glad ut... har inte kollat upp något men däremot vill jag råda alla med lite känslig mage att samtidigt äta typ magpiller samtidigt. Anledningen till att jag ligger om dagarna är ju att min mage slagits ut men snart tar jag sista pillan och hoppas då på en rejäl vändning. Det har blivit bättre men inte bra!!
Mytrouble -
Ha ha tack
Jag var skitskraj när jag tog trombyl första gången på Dr B:s inrådan för ex antal år sedan... eftersom det kändes ovetenskapligt när alla andra läkare sa tvärt nej & han var ensam i Stockholm på sitt område.... nu sa barnmorskan till mig när jag vart gravid att fortsätta hela graviditeten med trombyl för jag hade tänkt trappa ned på dom i vecka 12... så saker och ting händer inom vårt område oxå, men otroligt sakta.......
Kan tillägga att min nuvarande läkare inte är förespråkare för predniosolonet .
Det är det blodförtunnande som gör susen i livmodern,och somhjälper mot havandeskapsförgiftning.
Det är det blodförtunnande medlens inverkan som han bedrivit forskning på.
Han åker sverige runt på olika föreläsningar och berättar om de nya rönen.
Just nu är han i sydafrika och föreläser.
Även andra kliniker i europa har immunologiska tester och behandlar med blodförtunnande.
Life clinik i Athen och ytterligare några stycken i England.
De tar dock 8ooo för testerna.
Har inboxat dig Knyttet med info
isisisis - men du använde prednisolon på eget bevåg denna gången då? Eftersom din nuvarande läkare inte stöder det!
Hej alla,
Vad roligt med en så aktiv tråd, jag har fullt upp att läsa ifatt igen!
Underbart att höra om dina Twins , Gottisen! Härligt!
Grattis tjorvar till + och lycka till ni andra som är på G.
Jag var på EGV i Riga och fick både dexamethason 0,5 mg / Prednisolon 5 mg samt Trombyl 75 mg ordinerat förutom Progynonet och Progesteronet /Utrogestan. Jag är nu i vecka 10 (9+3) (var på VUL senast förra torsdagen, så jag hoppas knytet fortfarande är kvar). Har haft en hel del blödningar under 3 veckor, det senaste förra fredagen. Kan tänka mig att det till viss del beror på Trombylet, som nu är utfasat sedan en tid. Om jag har förstått det rätt så är det ganska vanligt med blödningar de första veckorna vid ÄD - men oj vad jobbigt det är.