Vi som gör äggdonation ute i Europa
Gör en ny tråd då vår gamla stängdes igår...
Gör en ny tråd då vår gamla stängdes igår...
Om trillingar nu på 4 an om nån tycker det är kul att kolla
kram på er!
Vad är FET?
Med Kärlek
CITAT: vet ej än hur manklipper in citat.
Makima46: Jag tar 5 mg Prednisolon och 75 mg Trombyl varje dag sen insättningsdagen.
Varför tar du Prednisolon?
Med Kärlek
Då har man ruvat 1 dag!!! Trodde aldrig jag skulle få uppleva denna dagen, känns fantastiskt!!!
Dessvärre har jag tänkt mer och mer på återföringen igår och har nu inbillat mig att embryot kanske inte finns där inne. Läkaren som förde in det såg inte vart det tog vägen??? Hon tvungen att fråga embryologen i rummet brevid om det fanns kvar i katetern, men där var det inte iaf. Assistenten som var med sa att hon såg att emryot "släppte" i livmodern men de kunde inte finna det sedan med ultraljudet. De kan väl inte tappat det på golvet? Dessutom mätte de inte slemhinnan, jag frågade om de inte skulle göra det med fick som svar att de såg att den var ok. Har bara mätt slemhinnan en gång och det var på dag 11 med östrogen och då var den knappt 7 mm. Insättningen skedde på dag 18 så jag förmodar och hoppas att den växt till sig.
Nää nu får jag sluta att analysera allt i minsta detalj, är första gången jag gör ÄD och vet inte riktigt vad man kan förvänta sig.
Ska börja med Utrogest på tisdag.
De har funnit en donator åt mig.
Jag tränar, äter vitaminer (folsyra) och bra kost som aldrig förr.
Allt för att förbereda mig.
Har trombyl tabbletter färdig som jag ska börja ta efter ET.
Gick till en akupunktur i våras och många där sa att det hade hjälpt. Personligen kommer jag dock inte gå dit. Dr Nie i Essingen. För mig hjälpte det inte med att gå ägg till ILV, däremot hjälpte till att få mens.
Med Kärlek
Fler diskussioner med min sambo - han VILL INTE ha barn, men lovar spermiedonation. Han säger att han kanske flyttar innan barnet är född. Jag tänker att jag vill ha barn oavsett och är tacksam för hans donation.
Med Kärlek