Vi som gör äggdonation ute i Europa
Gör en ny tråd då vår gamla stängdes igår...
Gör en ny tråd då vår gamla stängdes igår...
Lycka till nu förresten
För övrigt finns det många läkare som tycker som din far,och det är det som min läkare kämpar emot.
Ny forskning måste SLÅ sig fram i den svenska sjukvården.
Han har fel i fråga om att det inte finns någon effekt på livmoder och blodförtunnande.
Det finns det forskning och goda faktaunderlag för.
Om han är intresserad kan du maila i min inbox så kan du få namn och uppgifter så kan han själv ta del av forskningen om han är intresserad
saknarknytte: tummarna hålles hårt!!
Tjorvar: Välkommen hit och grattis! Jo, man kan se på hCG-värdet om det är fler än en. Det blir mycket högre tidigt. För mig var det då jag insåg att det var två på gång
Kramis: Grattis och ruva lugnt nu!
Knytte: Vilken humor ni har du och sambon Jodå, mina så pyren sparkar på och blir allt större. Är dock lite orolig nu då jag fått äggvita i urinen. Är rädd att det är havandeskapsförgiftning på gång och att dom små ska behöva plockas ut för tidigt...
Isis o Knytte: Intressant diskussion. Det viktiga här - oavsett om man är läkare, professor eller ej - är att man grundar sin uppfattning på 'vetenskap och beprövad erfarenhet' - som det heter. Dvs - att det finns välgjorda studier som stöder ens uppfattning. Problemet uppstår när det inte finns studier, eller när olika studier ger motstridiga resultat. Det är då det uppstår olika uppfattningar, och ingen kan säkert veta vad som är rätt eller fel. Därför är det alltid riskabelt att vara för kategorisk. Bättre att vara ödmjuk och öppen för att medicinska fakta hela tiden förändras. Det som var sant igår är kanske inte sant imorgon...