Vi som gör äggdonation ute i Europa
Gör en ny tråd då vår gamla stängdes igår...
Gör en ny tråd då vår gamla stängdes igår...
Är chockad!!!
Har varit på 2 ul förra veckan pga stora blödningar, båda gångerna har de sagt att det är missfall på ena tvillingen, den andra tickar på.
Idag var jag på ul igen. Nu tickar 2 hjärtan. Jag väntar tvillingar.
Läkarna sa att jag kommer att få mycket blödningar pga missfallet, men inte en droppe har kommit sen jag fick jätteblödningen i torsdags. Efter all oro skall jag nu försöka smälta att det är tvillingar, har ju inte ens fattat att jag är gravid : )
Makima46: Jag tar 5 mg Prednisolon och 75 mg Trombyl varje dag sen insättningsdagen.
Supergrattis Gottisen! Vilket är ditt BF?
Jag har ju också tvillingar i magen.
Då ligger jag lite före.Har BF den 22 mars.
Men så roligt!
Efter allt elände och nervositet! Så skönt! Så glad för din skull!
Är ruvare nu!
Tyvärr får vi nog inget till frysen då de andra ej var så bra, men de skulle odlas i 3-5 dagar till och sedan beslutas om ev nedfrysning. Det jag fick tillbaka var 4 celligt och skulle tydligen vara bra. Lite oroväckande var dock att ett antal ägg befruktats med 2 spermier vilket då ger fler kromosomuppsättning så dessa var ju bara att kasta, är det vanligt?
Gottisen: grattis vilken otrolig tur!!!
-Hur får man läkaren att skriva ut Prednisolon?
Tack för allt stöd och alla tips!
Min sambo är ett unikum på att sätta sig över sina egna begränsningar så igår lekte han "doktor" med den äran.
Svägerskan är dessutom operationssköterska så vi hade henne som standby för tips för själva insprutandet av implantatet!
Allt gick bra - det är otroligt vad mycket man kan tåla med lite djupandning. *flin*
Jättegrattis Gottisen! Jag tänkte faktiskt att de nog kan ha fel - för det är ganska svårt att hitta två små hjärtljud, som kanske t o m klappar i takt! Tänk på allt annat som låter därinne! :)
Än en gång jättegrattis! Det är min dröm att få två i ett svep!
Grattis till dig också "isisisis"!