• Caribe

Vi som gör äggdonation ute i Europa

Gör en ny tråd då vår gamla stängdes igår...

Detta är en tråd för oss som gör/gjort äggdonation ute i Europa. Vi som kämpat och vi som kämpar, här kan vi diskutera och gratta och trösta varandra på denna jobbiga vandring {#lang_emotions_sunny}
  • Svar på tråden Vi som gör äggdonation ute i Europa
  • kramiiis
    Caribe skrev 2009-09-30 11:01:14 följande:
    Kramiiis ja fy när man väntar på det där samtalet... jag höll på "loose it" kommer jag ihåg!Men om det är ngn tröst så ringde dom snabbt typ vid 10 tiden när det gått åt skogen för min donator, men dom ringde sent typ 11.15 när det hade gått jättebra för donator nr 2 så vi får hoppas att dom har goda skäl att ringa sent till dig oxå
    tack det känns faktiskt lugnande!
    ÄD v40 - tänk om jag får ett mumintroll till sommaren!
  • saknarknytte
    Bette skrev 2009-09-29 22:08:40 följande:
    Hoppas innerligt att du får dit efterlängtade knytte.Bette
    Tack snälla för de vänliga tankarna och orden. Toppen att de även lämnar besked på lördagar.
    Som du föreslog så var jag på ett extra UL idag och jag var över 10mm. Jag hade ny gynekolog idag, min tredje. Tro det eller ej men han var helt fantastisk och vänlig så jag anförtrodde mig i honom och berättade om oss. Han blev så arg på hur systemet behandlar oss som gör äggdonation utomlands. Han sa att jag får ringa honom närsomhelst och komma på hur många undersökningar jag vill tills det är dags för inskrivning. Jag började nästan gråta av glädje.
    Kram
  • saknarknytte
    kramiiis skrev 2009-09-30 10:52:49 följande:
    härligt!caribe: jag håller på att bli toookig på att de aldrig ringer. Tack för tummar!
    Åh, vad jag hoppas på att du får bra besked. Kan inte ta mina ögon från datorn utan sitter som på nålar i väntan på att få se ett nytt inlägg från dig. Kniper tummar och tår för er.
    Kram
  • kramiiis

saknarknytte: tack! de har fortfarnade inte ringt och nu börjar jag bli orolig hoppas det inte gått åt helvete, men det borde de ju redan sett isf och då ringt, försöker intala mig det...
    hua

vad bra att du träffat en bra gyn! det blir så mycke lättare då!

kram

• Caribe

Har varit nere i vårt gym och tränat "core" en halvtimme och nu rusade jag tillbaka för att se hur det går kramiiis, vilken nagelbitare..... dom kanske har mkt att göra just idag och därför inte hunnit, det är ju labb tanten som ringer och hon jobbar ju ensam!

Mens, mens, mens var är du? Komsi komsi komsi...lockar.....
  • saknarknytte
    kramiiis skrev 2009-09-30 12:06:33 följande:
    saknarknytte: tack! de har fortfarnade inte ringt och nu börjar jag bli orolig hoppas det inte gått åt helvete, men det borde de ju redan sett isf och då ringt, försöker intala mig det...huavad bra att du träffat en bra gyn! det blir så mycke lättare då!kram
    Var inte orolig, utan tänk på vad Caribe sa. (vet att det är lättare sagt än gjort ; )
  • kramiiis

caribe: ja jag har inga naglar kvar alls

antar att om de inte ringer idag så ska jag åka dit iaf{#lang_emotions_undecided} hon måste väl ha lunch nån gång oxå iofs... 
    visste inte att det var så mycket värre att vänta på det här än när man själv gjort ÄP och väntade på befruktingsbesked... 

• kramiiis

rödluvan: förlåt missade ditt inlägg. TACK!

• kramiiis
    Rödhåriga tjejen skrev 2009-09-30 12:23:38 följande:
    Kramiis: Kan du ringa dem och fråga? Säg att du håller på att förgås av oro.
    jo jag får nog ta å ringa dem snart.
Svar på tråden Vi som gör äggdonation ute i Europa