Vi som gör äggdonation ute i Europa
Gör en ny tråd då vår gamla stängdes igår...
Gör en ny tråd då vår gamla stängdes igår...
Hej alla tappra!
Idag fick vi veta att allt såg bra ut med donatorn och att sambon ska åka på fredag till Riga och på måndag är det dags! Hurra!!! Kan knappt tro att det är sant. Känner mig lite gravid redan nu med symptomer som trötthet, lite illamående och ont. Ibland känns det som om min livmoder håller på att implodera. Men ser det som ett positivt tecken att livmoderslemhinnan håller på att expandera. Ska bli spännande att få veta hur bred den är på övermorgons extra ultraljud.
De frågade på AVA Riga om jag ville ha akupunktur innan och efter ET. Är det någon som har provat? Förstår inte riktigt vad för positiv inverkan akupunktur kan ha.
Igen, är det någon som har något tips på ett bra hotell nära AVA Riga.
Vilka fantastiska tjejer det är som är inne på denna tråd. En eloge till er alla.
Kram
Saknarknytte:
Jag har gjort akupunktur i samband med mina tidigare IVF:ar och fick förklaringen att de hjälper än att stressa av i samband med insättningen. Det bildas lugn och ro hormon i kroppen vilket är posetivt. Dessutom sitter det i i flera dagar, vilket kan gynna inplanteringen. Men igentligen finns det inga bevis att akupunkturen i sig hjälper till att öka effekten utan det är just att kroppen blir lugn.
Saknarknytte, jag tog också akupunktur och trodde först att det bara var för smärtan men fick sen veta att det var bra för själva behandlingen. Det gör klart lite ont men inte så man ska låta bli, man blir lagom loj av det...
Vi bodde på SAS, det är inte så nära men inte så långt heller... vi gick hela tiden över allt.
Lycka till!!
Saknarknytte - jag tog också akupunktur men jag har tagit mycket akupunktur och tror absolut på det. Det var avslappnande i detta sammanhanget.
Vi har bott på två olika hotell i Riga båda helt okej och mycket billiga. Båda gångerna bokade vi genom hotes.com . Senast bodde vi på Hotel Valdemar och gav 370 kronor per natt för ett dubbelrum med frkost och gratis kvällsbuffe. Kvällsbuffen var väl så där men om man ätit en stadig lunch klarar man sig på det utan problem. Vi har också bott på Hotel Albert och varit nöjda med det också, båda ställena har gratis uppkoppling och det är nära till AVA kliniken.
Lycka till nu!
Kan passa på att tipsa om biografen i stockmanvaruhuset om man har lite att göra- det dubbas inte film i lettland oc bion är stor, relativt billig och fräsch.
förlåt att jag inte läser och kommenterar så mycket en jag är mest nervös
och så är jag förkyld och hostar som en tok så har inte så mycket ork då jag knappt sovit.
Men fick rapport från sambon iaf, så nu har han lämnat sitt bidrag och imorgon så ringer kliniken om hur det gått. Åhh nervöst ju!
kram på er alla