• Caribe

Vi som gör äggdonation ute i Europa

Gör en ny tråd då vår gamla stängdes igår...

Detta är en tråd för oss som gör/gjort äggdonation ute i Europa. Vi som kämpat och vi som kämpar, här kan vi diskutera och gratta och trösta varandra på denna jobbiga vandring {#lang_emotions_sunny}
  • Svar på tråden Vi som gör äggdonation ute i Europa
  • Makima46

Beklagar sodkt{#lang_emotions_cry} hoppas du mår bättre snart. Ha en varm och skön vinter så hoppas jag du får ett stort {#lang_emotions_plus} våren 2010.

Tror som mytrouble att det kan varit en nidblödning du fick{#lang_emotions_dreamer} håller tummarna för det.

Lycka till merlot{#lang_emotions_cool} Tänk om alla 3 tar sig! Det är ju hög succesrate i Riga har jag sett{#lang_emotions_wink}

Tänk om min enda önskan kunde slå in
  • Makima46
    Makima46 skrev 2009-09-25 12:51:03 följande:
    Beklagar sodkt hoppas du mår bättre snart. Ha en varm och skön vinter så hoppas jag du får ett stort  våren 2010.Tror som mytrouble att det kan varit en nidblödning du fick håller tummarna för det.Lycka till merlot Tänk om alla 3 tar sig! Det är ju hög succesrate i Riga har jag sett
    ops! slant med tangenterna.

Nidblödningen var riktad till annikamarie{#lang_emotions_sunny}
    Tänk om min enda önskan kunde slå in
  • Hinos

Ligger till sängs och mår skit idag efter två dagar... kollar på förlossningskliniken och då är det lätt att ångra sig...

• isisisis
    Hinos skrev 2009-09-25 14:28:51 följande:
    Ligger till sängs och mår skit idag efter två dagar... kollar på förlossningskliniken och då är det lätt att ångra sig...
    Hej på dig.Jobbigt att det aldrig lättar för dig.

Jag kollar också på förlossningskliniken,men jag blir stärkt av det.
    Det känns lite som terapiarbete innan det är dags.
  • emilia67

Hej, vet ni hur tidigt man kan försöka påbörja att bli gravid genom äggdonation efter ett planerat kejsarsnitt. Jag delammar och min dotter är 2 månader. VIll gärna köra på så snart som möjligt pga min ålder (42 år).

• emilia67

Vet någon om det finns någon bra läkare i Södertälje eller söderort som förstår sig på att hjälpa till vid äggdonation utomlands?

• emilia67

Undrar också om någn vill dela med sig av en bra och prisvärd klinik därute i Europa?

• Samarin74
    emilia67 skrev 2009-09-25 17:09:25 följande:
    Vet någon om det finns någon bra läkare i Södertälje eller söderort som förstår sig på att hjälpa till vid äggdonation utomlands?
    Hej! Jag fick hjälp av Oxbackskliniken vid ett tillfälle. Men så är jag också patient där sedan tidigare. Kanske har betydelse, jag vet inte. Men väl värt ett försök.

/Samarin74
  • Annikamarie

Sodkt, tråkigt, ja nu kan du koppla av lite tag med nästa försök.
    Vi är medvetna om att det är lägre chans vid FET än ET.
    Tack ni för omtanke.
    Men den blödning var knappt som en knappnål,kan väl inte vara nidblödning .
    Men för tidig att säga.Har inga grav-symptom ännu.Testdag nu på tisdag.

Hinos, stackars dig som mår dålig, hoppas bättre snart!

Svar på tråden Vi som gör äggdonation ute i Europa