Vi som gör äggdonation ute i Europa
Gör en ny tråd då vår gamla stängdes igår...
Gör en ny tråd då vår gamla stängdes igår...
kramar om er alla
hinos hur mås det?
caribe: ja nu är det sjukt spännande! jag har inte riktigt fattat än att det inte är mig de ska göra ÄP på imorgon hmmm. Känns så konstigt på ett sätt.
Hej på er alla!
Har mått pyton och inte orkat vara här inne och läsa på ett tag. Är i v 7+0 idag. förra veckan fick jag en blödning igen, denna gången var det verkligen jättemycket. Åkte in akut. De kunde åter konstatera att det finns två där inne, men bara ett hjärtljud. Hade så ont och var så chockad av denna blodmängd så jag glömde fråga vad som händer om den ena inte kommer ut av sig själv. Har dock ul på torsdag igen så jag får väl fråga då.
Är mer eller mindre sängliggande/sittande hela dagen. Illamåendet och den totala tröttheten tar ut allt ur kroppen. Trodde knappt att man kunde bli så utslagen. Jag brukar träna 5 ggr i veckan och gå långpromenader varje dag. Nu blir det inget, tom mataffären känns avlägsen.
Men man vågar ju inte riktigt klaga heller, är ju så lycklig över att vara gravid. Är bara så chockad av denna totala omvändning av måendet.
Kram till alla kämpare.
Tjejer! Tack för er support! Igår kom blödningen, så jag anar att mina två embryon aldrig fäst..
Maken min vill att vi gör nästa FET innan årsskiftet, men jag känner att jag behöver en paus från allt detta, då dessa mediciner känns tuffa att proppa i sig. Jag ser att det är många på G med ÄD och jag hoppas få läsa om mer + här i vinter! Lycka till!
Gottisen då är vi två...
Jag ligger mest hela dagarna, är helt slut och mår illa. Jag är uppe vissa dagar på eftermiddagen men aldrig före lunch...
Jag hoppas det går över då pillerna är slut! Jag blir serverad alla måltider av min söte man och jobbar han förbereder han så jag klara mig tills han kommer hem. Jag äter inte mycket innan lunch för den delen heller. Håller fortfarande på med frukosten!!!
Ruvar... Hm... Att man inte kan skynda på tiden... inte ens jobbet hjälper till med att slå död på tiden.
Tack Caribe för dina tankar! Önskar dig att du får mens snart så du kommer igång :)
Gottisen, hejar på embryot med hjärtslag!!! Stanna kvar där hos Gottisen!
Kramiis - lycka till denna vecka! Många bra ägg och positiva glada tankar önskar jag dig!
Sodkt - usch ja hemskt. Kramar. Ta den tid du och din kropp behöver för att samla kraft till nästa försök, så att du kan se fram emot det. Men liksom Bette sa, så kanske det är lika bra att köra på så att man inte ångrar förlorad tid sedan.
Hinos, vad skönt för dig att du kan vara uppe lite längre nu! Hoppas det håller i sig & blir bättre & bättre.
Rödluvan - hoppas du fick vettigt svar angående blödningarna.
Kram på er alla.
Kämpa på!
Sodkt vännen skriver det här oxå om du behöver en paus så skall du unna dig det, detta tär ju både psykiskt och fysiskt och det är lätt att tappa bort sig själv i processen! Varför inte starta det nya året med att göra ett nytt försök så hinner du samla kraft!
Merlot känner för dig, vet inget värre än att ruva......
Gottisen: Åh, stackars dig. Va jobbigt. Har det slutat blöda nu då? Den lilla vars hjärta inte tickar kan tillbakabildas eftersom det är så pass tidigt, och den andra klara sig utan problem. Håller tummarna för dig Kram
Ang mediciner så är man oftast ordinerad att ta två eller tre gånger dagligen. Och då är det alltid bäst att sprida tillfällena så jämt som möjligt under dygnet och undivka att 'klumpa ihop dem'. Om man ska ta 3 ggr ska man helst ta med 8 tim intervall tex kl 6, 14 och 22. Men ska man ta tex 4 Progynon om dagen är det OK att ta 2 st på kvällen.
Rödluvan: Hur gick det för dig idag vännen? Kan det vara att du tog Progynonet lite oregelbundet som gav dig spottings? Vilket du ju själv var inne på...
Makima: Klart man känner tvivel. Som du säger - kan det ju vara ett (omedvetet) sätt att skydda sig. Men som tur är tror jag inte att det påverkar ens chanser ett dyft! Du har lika stora chanser att lyckas fast du tvivlar Makima! Själv kände jag mig helt eprimerad och gråtfärdig EFTER min senaste (sista?) ET. Var HELT övertygad om att det inte skulle lyckas - men så fel jag hade!
Loppa: Välkommen! Ser att du åker till 'min' klinik. Va kul. Lycka till!!
Samma för dig Mockarutan - men du har redan varit på Elite en gång, eller?
Chris: Hej! Längesen jag såg dig - ellr har jag missat något. Hur är läget?
sodkt: Ta en paus du om du känner att du behöver det - och ta hand om dig Kram