Vi som gör äggdonation ute i Europa
Gör en ny tråd då vår gamla stängdes igår...
Gör en ny tråd då vår gamla stängdes igår...
sodkt: stora varma kramar!
mytrouble: tack
biljetterna var inget problem, siljaline och allt gick på 1500 inte så farligt
Jösses vad fel jag stavar, är nog dags att sova
hej
hoppar in här igen efter en väl behövd semester...
har samma fråga som Estra
Jag blev gravid efter äd i estland men fick mf i v 7
jag tog 2 progynon på morgonen och en vid lunch och en på kvällen, inga speciella tider.
samt 2 progesteron en på morgon och en på kvällen.
Dagen innan jag fick mf var vi utbjudna till skärgården och jag hade glömt mitt piller så jag tog "lunch" progynonen 2 timmar senare än vanligt -kan det ha ngt med missfallet att göra??
Ingen har sagt ngt om när och hur jag skulle ta mina tabletter...
Vad bra, då kanske det är ok att ta dem som jag gjort. Men ska nu framöver ändå försöka att ta 1 progynon på morgonen och 2 st på kvällen. Tar man tabletterna huller om buller är det så lätt att missa någon eller tom ta för mycket.
Däremot så har jag blivit tillsagd att ta progesteronvagiatorerna jämt utspridda över dygnet, det var tydligen viktigt. Nackdelen är att det är så jobbigt att ta den när man är på jobbet, blir ju så kladdigt
Rödluvan: Låter inget kul med blod/spottings, har du fått någo förklaring varför dte kan bli så? Själv har jag inte det, däremot har jag något som påminner om mensvärk när jag tar tar progynonen, inte mycket men ändå så att jag känner av det.
Jag fick veta att jag skulle äta pillerna kl 8 16 22 alla piller.... även från början då jag började med östrogen. Den som jag vet är jätteviktig att man tar på rätt tid är kortisonet.
Festen gick bra igår, jag var uppe, satt mest i 7 timmar vilket jag inte gjort sen augusti... men idag ligger jag och är helt slut... orkar knappt hålla ögonen öppna!!