Vi som gör äggdonation ute i Europa
Gör en ny tråd då vår gamla stängdes igår...
Gör en ny tråd då vår gamla stängdes igår...
Tusen tack för alla bra tips och lyckönskningar. Känns pirrigt som bara den. Jag är överglad samtidigt som jag faller lätt i gråt av nervositet. Försöker tänka positivt och vara lugn men det är svårt. Känns som om min kropp har svikit mig och min Sambo genom att inte kunna producera barn på naturligt sätt och nu är jag så himla rädd att den ska svika oss igen. : (
Jag är frilansare och har inte haft någon bra inkomst 2009. Beskedet om barnlösheten knäckte mig rejält och jag har därför inte orkat söka en massa andra jobb. Självklart har detta påverkat vår ekonomi och kostnaderna för ET kommer att påverka den ännu mer. Sambons biljett kostar över 4600 fast det är Ryanair och våra biljetter på söndag går på över 7000 kr. Skiljde inte så mycket med båt om man skulle ha det bekvämt. Det blir en snål jul men förhoppningsvis med ett lite knytte i magen och då spelar allt annat ingen roll : )
Rödluvan, hur mår du och har du fått något svar? Kram
saknarknytte: jag känner mig ungefär som du. Jag vart tvungen att gå hem från jobbet idag för jag mådde inte bra (är iofs rätt förkyld oxå). Det är riktigt nervöst att vänta på samtalet imorgon om berfruktning. Hua.
Ja det är dyrt med resor när man ska boka så nära inpå. Förstår att det känns i plånboken. Det är väl det enda som jag har tur med... pengarna är inte vårt problem än så länge. Blir det fler färskförsök så kommer det märkas...
stor krama på dig!
Lycka till,Kramiis,några andra som är på gång.
Tyvärr testade jag negativ.
Nu vet jag inte hur det blir nästa gång, har 2 kvar i frysen.
Ha det så bra därute!
annikamarie: tack!
Så ledsen att det blev minus massor med kramar till dig!
rödluvan: vad skönt att allt var lugnt med spottingarna!