Vi som gör äggdonation ute i Europa
Gör en ny tråd då vår gamla stängdes igår...
Gör en ny tråd då vår gamla stängdes igår...
Kramis: Håller tummarna för dig! Förstår att det känns pirrigt. Hoppas du kryar på dig också. Ta hand om dig vännen
mytrobule: tack vännen!
så mycket nervösa än under ivf:erna...
Kramiiis jag håller oxå tummarna vad skönt nu kan du dra en lättnadens suck att mannen lämnat sitt bidrag
tar han båten hem ikväll eller?
Saknarknytte snart dags för er oxå, så spännande Jag tror absolut på akupunktur för att stimulera bra blod cirkulation och på så sätt öka chanserna!
caribe: tack vännen! ja det är så skönt att pricka av alla steg på vägen till plus
nu är det bara att hoppas på fina ägg
Jupps han åker hem ikväll. Och så åker vi över tillsamans imorgon kväll.
hoppas din mens kommer snart!
Jag håller knappt reda på hur många som ruvar och som är på gång. Men det verkar ju bli en baby boom nästa år.
Lycka till alla ni där ute både ni som väntar, ruvar och är gravida!!
Kramiiis vi gjorde ju likadant, först åkte min P fram och tillbaka & sen åkte vi tillsammans en gång till, känns lite kul att det är mer press på mannen för en gångs skull att dom får åka en extra gång och ta lite ansvar
Ja baby-boom nästa år låter mkt bra
Ja lycka till nu
caribe: jag hade svårt att få iväg sambon igår kväll, han är oxå dunderförkyld och klagade över hur dåligt han mådde och han orkade inte och tänk om jag inte kan prestera och bla bla bla. Hehe första gången inte allt hängde på mina ägg! nice
stackarn.