Vi som gör äggdonation ute i Europa
Gör en ny tråd då vår gamla stängdes igår...
Gör en ny tråd då vår gamla stängdes igår...
Sodkt: Vad tråkigt!!! Ta hand om dig. Skickar ett gäng kramar till dig.
En fråga till er allihop:
Jo, jag äter ju Progynon nu sedan 10 dagar tillbaka. Till och från får jag rosa färgade flytningar, ibland ser man små, små blodstrimmor också. Det är i den mängden att jag använder vanlig mensbinda, men totalt kanske det blir en "halvfull" binda/dag.
Har ni haft det så? Jag oroar mig för att jag kanske behöver mer Progynon. Jag funderar på att maila kliniken på måndag om detta. (Jag har tid för mitt andra ultraljud då.)
Jag skulle vara så tacksam att höra era erfarenheter!
Merlot: Oj, satte du in 3?? Det var modigt av dig. Lycka till!
Kramiiis: Lycka till nu med biljetter och nästa vecka!
sodkt: Tråkigt söta vän. Många kramar till dig
Hinos och isisisis: Usch, den där förlossningskliniken törs jag inte titta på. Rädd för att se nåt jobbigt och bara bli mer orolig...
Rödluvan: Tycker det låter lite konstigt med dina blödningar. Man har ju hört om spottings, men... Du är alltså på CD 10? Hade du mens när du började med Progynon, och kollade du med VUL att du var nedreglerad?
Emilia 67
Jag kan rekomendera AVA kliniken i Riga, lite billigare än Finland och ingen kö!
Rödluvan: Hmmm... det är nog bäst du mejlar kliniken och frågar iaf. Men sen skulle du ju ändå träffa en gyn på måndag och göra VUL? Det är ju bra. Då får man ju ett kvitto på om allt är OK ändå
Jag har telefonen på ringning 8 16 22 för jag har förstått att det är viktigt att man äter pillerna på samma tid varje dag!! Snart behöver den inte ringa kl 16 längre... längtar tills alla dessa piller är slut...
Ska på fest på mannens jobb idag. Alla vet om att jag är gravid och mår illa så det känns bra. Hoppas jag klara av att vara med hela kvällen. Ska ha spyhinken med i omklädningsrummet så jag kan gå dit om det skulle behövas... Alltid redo!!