• Caribe

Vi som gör äggdonation ute i Europa

Gör en ny tråd då vår gamla stängdes igår...

Detta är en tråd för oss som gör/gjort äggdonation ute i Europa. Vi som kämpat och vi som kämpar, här kan vi diskutera och gratta och trösta varandra på denna jobbiga vandring {#lang_emotions_sunny}
  • Svar på tråden Vi som gör äggdonation ute i Europa
  • Caribe

Se hela bilden

BON VOYAGE KRAMIIIS
    Mens, mens, mens var är du? Komsi komsi komsi...lockar.....
  • kramiiis
    Caribe skrev 2009-09-30 16:34:15 följande:
    Kramiiis - om du får 1 embryo av klass 2, så kommer du bara få 1 tillbaka då är dom stenhårda - men om det är klass 3 så kan man tjata till sig två stycken men då gäller det att du gör det på morgonen - det är för sent när du kommer till insättning för då kanske dom fryst alla utom 1.
    ahh ok men jag tar gärna klass 2 ägg
    Caribe skrev 2009-09-30 16:44:28 följande:
    BON VOYAGE KRAMIIIS
    ÄD v40 - tänk om jag får ett mumintroll till sommaren!
  • villsågärna38
    kramiiis skrev 2009-09-30 14:06:43 följande:
    nu har de ringt!23 ägg19 mogna13 befruktade!Et imorgon!wiiiiii
    Grattis!!!! Jätteroligt att läsa. Håller tummarna för dig!!! Kram
  • kramiiis
    villsågärna38 skrev 2009-09-30 16:57:07 följande:
    Grattis!!!! Jätteroligt att läsa. Håller tummarna för dig!!! Kram
    tack!!
  • villsågärna38
    kramiiis skrev 2009-09-30 16:58:26 följande:
    tack!!
    Själv har jag som max fått 6 ägg på maxdosen, jäklar vilken skillnad det är. Vet ni hur ung tjejen är som donerar? Hon måste ju vara dunderfertil Kram
  • kramiiis
    villsågärna38 skrev 2009-09-30 16:59:26 följande:
    Själv har jag som max fått 6 ägg på maxdosen, jäklar vilken skillnad det är. Vet ni hur ung tjejen är som donerar? Hon måste ju vara dunderfertil Kram
    näe vet inget om ålder.

kram!
  • merlot

kramis WOW! kul!! då hoppas jag att ni får det/de absolut bästa av alla insatt. Ha en bra resa, så hörs vi på "andra sidan om ET dagen".

• LoLiNi

Hej allihopa!

Har följt forumet och den här och liknande trådar i det tysta, i väntan på att det ska bli dags att gå från utredningar och undersökningar till behandling. Nu är det alltså dags.
    Vi ska åka till Elite i Tartu, Estland v.45 för hela proceduren.
    Nu är det så att jag har fått ut Zoladex Goserelin 3,6 från min svenska läkare och läkaren i Estland säger att jag ska ta 0,6 Zoladex depo. Är det samma sak? Är det skillnad med implantatet?
    Min sambo ska hjälpa mig att injicera det ikväll och jag behöver alla råd jag kan få!

//Låla

• plupp06

Kramiis kommer hålla tummarna för dig i morgon! Även jag kommer from i morgon vara en höna som ruvar.

• Bette
    plupp06 skrev 2009-09-30 19:01:05 följande:
    Kramiis kommer hålla tummarna för dig i morgon! Även jag kommer from i morgon vara en höna som ruvar.
    Härligt.

Bette
Svar på tråden Vi som gör äggdonation ute i Europa